Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

meissie

meissie

09-06-2009 om 14:15

Mijn oudere vriend krijgt geen stijve?

Sinds kort heb ik een nieuwe vriend die ouder is dan ik (52),hij is heel verliefd op mij,stuurt heel veel lieve sms-jes die ook wel sexueel getint zijn,hij is heel lief voor mij. Maar nu hebben we sinds kort ook sex samen,maar hij krijgt geen stijve. Hij zegt dat mannen dat in het begin wel vaker hebben,dat het wat langer duurt voor de boel gaat werken.
Ik hou zelf best van een lekkere vrijpartij,kom makkelijk klaar,ben niet heel moeilijk met sex.
Wat moet ik nu doen om hem niet kopschuw te maken.Want ik maak me er best zorgen over.Een relatie met een man waar ik geen sex mee kan hebben,wil ik niet. Hoe ga ik hiermee om?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mevrouw Jansen

Mevrouw Jansen

09-06-2009 om 23:06

Leeftijd

Volgens mij kan dit een kwaaltje zijn van mannen op die leeftijd. En het kan onzekerheid zijn, misschien.

Virginie

Virginie

10-06-2009 om 10:53

Leeftijd?

Ik weet niet of dit alleen aan de leeftijd ligt. Mijn vriend is tien jaar ouder (56) en heeft geen enkel probleem, integendeel.
Wel herinner ik me de eerste keren, dat het toen ook niet meteen lukte. Dit had eerder te maken met toch wel onzekerheid. Niet evident om na een lang huwelijk met een andere vrouw naar bed te gaan.
Hoe vaak hebben jullie al sex gehad?
Ik weet ook niet hoe de fysieke conditie van je vriend is, doet hij vb veel aan sport? Dit kan wel verschil maken.

Virginie

Virginie

10-06-2009 om 13:42

Komt wel goed

volgens mij. Nog maar één keertje, dat zegt toch nog niks? Ook op "latere leeftijd" heb je toch wel wat tijd nodig om je echt op je gemak te voelen bij je partner, denk ik, ook al heb je in jaren al veel ervaring.
Je geeft zelf al aan dat hij zelf zegt dat het goed gaat komen, dus geef hem gewoon wat tijd.
Succes!

Virginie

Virginie

19-06-2009 om 10:28

En, meissie,

Hoe gaat het nu? Is er al evolutie?
Virginie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.