Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

kat.

kat.

27-12-2019 om 16:18

moeilijk van start

Hallo, wij zijn een stel van in de 30 en hebben het volgende probleem. Wij hebben altijd geprobeerd ons sexleven redelijk actief te houden, maar sinds enige tijd kampen wij met volgende probleem, we komen moeilijk in elkaar. Vroeger kon mijn man zonder zijn handen in enkele seconden zijn penis bij mij inbrengen en hadden daarna een goede vrij partij. Sinds stuntelen wij bij het inbrengen van de penis. Zijn erectie is goed en mijn vagina is vochtig genoeg, maar de irritaties van de vorige keer zorgen weer voor meer irritaties. Als we eenmaal neuken is het probleem opgelost en komen meestal, afzonderlijk, kort achter elkaar klaar. Het lijkt er op dat iedere vrijpartij een steeds groter obstakel wordt om aan te beginnen. Wie herkent dit?

Camilla

Camilla

27-12-2019 om 18:53

Zonder handen

Ik vind het wel een grappige vraag (sorry). Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe dat bij anderen gaat. Als het bij ons incidenteel eens zonder handen lukt zijn we helemaal opgetogen. Meestal moet er wel wat gemanoeuvreerd worden. Ik stond vooraan toen de labia werden uitgedeeld dus er wil er wel eens een mee naar binnen floepen. Soms is ook de houding net niet helemaal goed, vooral bij zijligging, dus dan moet je ook wat draaien. Je moet er in ieder geval niet van in de stress raken. Missionaris past altijd dus daar kun je altijd nog op terug grijpen voor het begin.

Thea

Thea

28-12-2019 om 02:08

Zonder handen

Ja leuk, maar toch niet belangrijk. Lukt hier ook maar zelden. Maar het is allemaal deel vh spel hier, en irritaties zijn er op dat gebied nog nooit geweest.

Hilde

Hilde

28-12-2019 om 08:40

Slappe lach

Het zonder handen proberen lijkt me iets om vreselijk de slappe lach van te krijgen, sowieso krijg ik dan geen orgasme. Maar ja, ieder zo zijn voorkeuren. Irriteert het je, dan kun je proberen het te voorkómen, al zou ik niet weten hoe. Als je zijn penis insmeert met glijmiddel floept hij er vast meteen in, maar daar heb je dan wel weer handen bij nodig.
Soms gaan de dingen niet (meer) vanzelf. Je kan het beter met humor benaderen, op termijn heb je daar toch het meeste plezier van, en daar is het toch ook voor?

handen echt wel nodig

Voor mij geldt hetzelfde, het lukt heel af en toe zonder handen maar echt zelden. handen zijn echt wel nodig.

Wij hebben meestal de oplossing dat als het niet goed lukt en we geen zin hebben om een kwartier te lopen prutsen, dat hij mij dan eerst vingert voor mijn genot en ik hem daarna pijp voor zijn genot.

Nicky

Nicky

28-12-2019 om 21:19

Ik snap m geloof ik niet helemaal; jullie ergeren je eraan dat het je niet (meer) lukt om zonder handen zijn penis bij jou naar binnen te brengen, als je hem een handje helpt (jaja) lukt het dus wel. Dus je vraag is eigenlijk; hoe kunnen we stoppen met ons te ergeren aan iets wat (volgens mij) volstrekt normaal en onschadelijk is?
Dan is mijn vraag; waarom ergert het je?

En nu ik er toch ben; DaisyDaisy; bedoel je met een kwartier prutsen dat het meer dan een kwartier duurt om in te brengen of de hele daad duurt een kwartier?
Enne; waarom beft hij jou dan niet klaar terwijl jij hem wel pijpt?

Vragen vragen, en dat tijdens de kerstvakantie

Jep

Kun je beter in de hoek staan 😉

Nicky

beffen, vingeren, maakt niet uit. waar ik zin in heb. en een kwartier is natuurlijk wat overdreven maar soms duurt het wel lang om hem in te brengen

katinka1985

katinka1985

29-12-2019 om 06:56

*zucht*

Het probleem is niet dat hij perse zonder gebruik van zijn handen in mij moet komen, het probleem is juist het binnenkomen zelf. En soms duurt dat 10 minuten en daarna zijn we niet echt meer in de stemming.

Glijmiddel werkt averechts, tijdens het neuken voelen wij elkaar niet meer, hij krijgt dan een slappe.

Thea

Thea

29-12-2019 om 12:05

Spelen

Hee, ook hier zucht je.....
Snap ut wel, maar misschien zegt dat wat over je geduld

Misschien willen jullie ook teveel (nog) standaard neuken?
Nu ik er bij stil sta realiseer ik me dat we allerhande spelletjes ontwikkeld hebben waarbij het inbrengen (niet eens doel an sich) vergemakkelijkt wordt.
Daar was ik me dus niet van bewust maar gaat min of meer vanzelf. En dat is leuk en dus zeker geen irritaties hier.
Dus misschien wat meer experimenteren? Met allerhande standjes en andere manieren van bezig zijn met elkaar?
Hier leidt van alles vaak ook niet tot neuken zelf.
Het is, voor mij dan, niet belangrijk want het gaat om het samenzijn, het spel samen. We beginnen ergens en zien wel waar we uitkomen. We gaan er zo in op dat wat we doen niet zo belangrijk is.
En uiteindelijk geeft dat natuurlijk ook weer de meeste kans op succes(vol neuken).

juf Ank

juf Ank

29-12-2019 om 17:02

die zucht

dat viel mij ook al op. Hebben jullie het verder wel gezellig eigenlijk?

Niki73

Niki73

29-12-2019 om 22:12

Voorspel

Duurt inbrengen 10 minuten?? Dan is ofwel hij te slap, ofwel jij nog niet nat genoeg, of allebei. Jullie voorspel is dus niet effectief. Maak dat leuker, langer, beter, is mijn advies.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.