Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Ondanks sterilisatie vrouw bang om zwanger te worden


svenn15 schreef op 06-12-2022 om 09:14:

Ondanks de schrik om zwanger te worden geeft ze ook aan dat ze het een vies gevoel vind de sperma in haar vagina te voelen

Oh ja dat snap ik wel. Veel vrouwen vinden dat vies gevoel, vooral als het eruit loopt. Toch een condoom dan. 

Index224 schreef op 06-12-2022 om 09:33:

[..]

Oh ja dat snap ik wel. Veel vrouwen vinden dat vies gevoel, vooral als het eruit loopt. Toch een condoom dan.

Meen je dat nou? Ik ben een vijftiger die redelijk open over seks praat, maar dit heb ik werkelijk nog nooit gehoord. Eerder andersom, de meeste vrouwen die ik spreek, vinden het juist een heerlijk gevoel als hun partner in hun klaarkomt, dat soms zelfs nog tot een extra orgasme kan leiden.

Handdoekje bij de hand en meteen wegvegen, dat lijkt me de oplossing hier.

Misschien vindt deze vrouw seks eigenlijk vies? Dat lijkt me heel triest. TO, zorg jij er wel voor dat je schoon bent voordat je het bed met haar deelt, en zeker de gevoelige delen? Dat lijkt me bij deze vrouw extra belangrijk.

IMI-x2 schreef op 06-12-2022 om 09:50:

[..]

Meen je dat nou? Ik ben een vijftiger die redelijk open over seks praat, maar dit heb ik werkelijk nog nooit gehoord. Eerder andersom, de meeste vrouwen die ik spreek, vinden het juist een heerlijk gevoel als hun partner in hun klaarkomt, dat soms zelfs nog tot een extra orgasme kan leiden.

Handdoekje bij de hand en meteen wegvegen, dat lijkt me de oplossing hier.

Misschien vindt deze vrouw seks eigenlijk vies? Dat lijkt me heel triest. TO, zorg jij er wel voor dat je schoon bent voordat je het bed met haar deelt, en zeker de gevoelige delen? Dat lijkt me bij deze vrouw extra belangrijk.

Ik snap dat ook niet. Maar het is wel goed dat ze het met TO kan/wil/durft bespreken. Het is natuurlijk wel een heel serieus probleem als ze het echt vies vindt. Een condoom lijkt me dan de beste oplossing. Is ook nog eens de oplossing voor haar angst om zwanger te raken.

Maar ik denk wel dat er ‘iets’ is dat de vrouw van TO blokkeert. Ik zou zulke bezwaren tegen seks met je eigen echtgenoot niet acceptabel vinden. Niet als vrouw zelf, maar ook niet als TO. Misschien toch eens aankloppen bij een seksuoloog?

IMI-x2 schreef op 06-12-2022 om 09:50:

[..]

Meen je dat nou? Ik ben een vijftiger die redelijk open over seks praat, maar dit heb ik werkelijk nog nooit gehoord. Eerder andersom, de meeste vrouwen die ik spreek, vinden het juist een heerlijk gevoel als hun partner in hun klaarkomt, dat soms zelfs nog tot een extra orgasme kan leiden.

Handdoekje bij de hand en meteen wegvegen, dat lijkt me de oplossing hier.

Misschien vindt deze vrouw seks eigenlijk vies? Dat lijkt me heel triest. TO, zorg jij er wel voor dat je schoon bent voordat je het bed met haar deelt, en zeker de gevoelige delen? Dat lijkt me bij deze vrouw extra belangrijk.

Oh, dat kan dat jij het niet erg vindt. Ik ken toevallig wel veel vrouwen die dat niet fijn vinden. Vrouw van TO blijkbaar ook niet, dus dat jij dat wel lekker vindt doet er eigenlijk niet toe. 

Ik vind het ook niet prettig om 2 uur na de seks tijdens de hond uitlaten vanalles uit me te voelen lopen. Bij deze hoor jij dat dus voor het eerst op je 50e. 

Index224 schreef op 06-12-2022 om 10:15:

[..]

Oh, dat kan dat jij het niet erg vindt. Ik ken toevallig wel veel vrouwen die dat niet fijn vinden. Vrouw van TO blijkbaar ook niet, dus dat jij dat wel lekker vindt doet er eigenlijk niet toe.

Ik vind het ook niet prettig om 2 uur na de seks tijdens de hond uitlaten vanalles uit me te voelen lopen. Bij deze hoor jij dat dus voor het eerst op je 50e.

Dat laatste vindt niemand fijn denk ik, maar daar zijn techniekjes voor.

Index224 schreef op 06-12-2022 om 10:15:

[..]

Oh, dat kan dat jij het niet erg vindt. Ik ken toevallig wel veel vrouwen die dat niet fijn vinden. Vrouw van TO blijkbaar ook niet, dus dat jij dat wel lekker vindt doet er eigenlijk niet toe.

Ik vind het ook niet prettig om 2 uur na de seks tijdens de hond uitlaten vanalles uit me te voelen lopen. Bij deze hoor jij dat dus voor het eerst op je 50e.

Daar heb ik geen last van. Na de vrijpartij gewoon even op het toilet alles naar buiten laten lopen (en plassen, ook goed tegen het oplopen van een blaasontsteking), goed afvegen en klaar. 

Jonagold schreef op 06-12-2022 om 10:45:

[..]

Daar heb ik geen last van. Na de vrijpartij gewoon even op het toilet alles naar buiten laten lopen (en plassen, ook goed tegen het oplopen van een blaasontsteking), goed afvegen en klaar.

Oh, ik heb daar wel last van. 

Maar dat vieze gevoel had ze dan toch eerder ook, toen ze nog de pil gebruikte?
Het is niet alsof die daar tegen werkt.
Niet iedereen vindt seks in het algemeen even fijn of leuk. Dat kan, ongeacht de leeftijd. Het is daarentegen geen oplossing om dan te stoppen met de pil of je partner zich te laten steriliseren. Iets als een seksuoloog zou dan wel een optie zijn.
Overigens is seks niet iets dat je per se leuk of fijn moet vinden. Er zijn ook mensen die daar geen behoefte aan hebben en desondanks gelukkig zijn, met of zonder partner.
In een relatie is het echter wel belangrijk om hier open over te zijn en af te stemmen wat de behoeften en noden zijn, zeg maar; wat heb je nodig van elkaar en wat heb je te bieden aan elkaar.

svenn15 schreef op 06-12-2022 om 09:14:

Ondanks de schrik om zwanger te worden geeft ze ook aan dat ze het een vies gevoel vind de sperma in haar vagina te voelen

Dan zijn er meerdere opties: condoom, geen sex of voor het zingen de kerk uit. 

Poezekat schreef op 06-12-2022 om 11:31:

[..]

Dan zijn er meerdere opties: condoom, geen sex of voor het zingen de kerk uit.

Precies opties zat. En veel vrouwen vinden het een vies gevoel dus dat is niet uitzonderlijk.

MRI

MRI

06-12-2022 om 12:25

IMI-x2 schreef op 06-12-2022 om 09:50:

[..]

Meen je dat nou? Ik ben een vijftiger die redelijk open over seks praat, maar dit heb ik werkelijk nog nooit gehoord. Eerder andersom, de meeste vrouwen die ik spreek, vinden het juist een heerlijk gevoel als hun partner in hun klaarkomt, dat soms zelfs nog tot een extra orgasme kan leiden.

Handdoekje bij de hand en meteen wegvegen, dat lijkt me de oplossing hier.

Misschien vindt deze vrouw seks eigenlijk vies? Dat lijkt me heel triest. TO, zorg jij er wel voor dat je schoon bent voordat je het bed met haar deelt, en zeker de gevoelige delen? Dat lijkt me bij deze vrouw extra belangrijk.

dus omdat jij het niet zo voelt, mag zij (en die andere vrouwen) het ook niet zo voelen? Vreemd

MRI schreef op 06-12-2022 om 12:25:

[..]

dus omdat jij het niet zo voelt, mag zij (en die andere vrouwen) het ook niet zo voelen? Vreemd

Waar maak je dat uit op?

Iedereen mag uiteraard vinden en voelen wat hij of zij wil.

IMI-x2 schreef op 06-12-2022 om 12:52:

[..]

Waar maak je dat uit op?

Iedereen mag uiteraard vinden en voelen wat hij of zij wil.

Je benoemt expliciet dat je een vijftiger bent en er veel vrouwen over gesproken hebt. Daarmee wil je zeggen dat vrouwen die het niet prettig vinden, wel uitzonderingen moeten zijn. Jij hebt het immers nóóit eerder gehoord. 

Het lijkt je zelfs triest dat vrouwen niet blij worden van sperma in haar vagina.

MRI

MRI

06-12-2022 om 15:55

IMI-x2 schreef op 06-12-2022 om 12:52:

[..]

Waar maak je dat uit op?

Iedereen mag uiteraard vinden en voelen wat hij of zij wil.

re: wat Index224 zegt

Dat was helemaal niet wat ik schreef. Ik vind het triest als mensen seks vies vinden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.