Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Penis

Onze zoon is uitgelachen om het feit van zijn kleine penis door de meisjes en vrouwen. Waarom lachen vrouwen om de kleine maten van penissen?
MvG bezorgde ouders.


Leer hem om z'n penis in z'n broek te houden

Hoe oud is jullie zoon? Als er vrouwen en meisjes zijn die hem kunnen uitlachen, zal hij niet op de basisschool zitten. 

Sommige mensen zijn hard. Ze lachen ook als een vrouw hele kleine borsten heeft of een plat achterwerk. Leven is soms onrechtvaardig. Ik zou je zoon zeggen zijn penis alleen te tonen als hij een vrouw vertrouwd en ze verkering hebben. Dat verkleint de kans op uitlachen. 

Tja, als je dick picks stuurt loop je de kan dat je keihard uitgelachen wordt.

Ik zou je zoon leren om zijn penis in zijn broek te houden. Er is geen enkele reden om dat ding aan allemaal meisjes en vrouwen te laten zien. 

account is vandaag aangemaakt , lijkt op een trol

MRI

MRI

26-01-2024 om 15:02

MOMOFMYPRINSESWITHAUTISM schreef op 26-01-2024 om 14:23:

account is vandaag aangemaakt , lijkt op een trol

dat schijn je hier niet te mogen zeggen (trollhinten) maar velen zullen het denken. Ik ook.

MRI schreef op 26-01-2024 om 15:02:

[..]

dat schijn je hier niet te mogen zeggen (trollhinten) maar velen zullen het denken. Ik ook.

Ow dat wist ik nog niet.  het valt me op dat - als er getrollt word het vaak over kinderen en hun geslachtsdelen gaat net als in dit bericht 🙃

Dat is net zoiets als vragen waarom er gepest wordt. Daar is geen antwoord op.
Maar in dit geval ben ik ook geneigd te zeggen dat 'de' vrouwen en meisjes misschien ook helemaal niet zaten te wachten op de penis van je zoon?

Overigens heb ik in mijn jonge jaren eens een potloodventer zo weggejaagd, door hard te gaan lachen om het formaat van dat potloodje. Ik heb niet eens goed genoeg gekeken om dat te zien, maar het leek me dat de lol er dan wel vanaf zou zijn (tip die ik ooit eens had gelezen) en dat werkte.

En als dit wel een serieuze vraag mocht zijn: als er sprake is van verliefd zijn/liefde dan is het formaat van zijn jongeheer vast geen probleem. Tenzij hij een micropenis heeft misschien...

Het grappige (maar niet echt) is dat veel jongens denken dat meisjes opgewonden raken van een dickpick. 

MMcGonagall schreef op 26-01-2024 om 16:08:

Het grappige (maar niet echt) is dat veel jongens denken dat meisjes opgewonden raken van een dickpick.

Ja echt niet normaal en trots dat ze zijn. Kan mijn muren ermee behangen hoeveel mannen dat gedaan hebben. 

MMcGonagall schreef op 26-01-2024 om 16:08:

Het grappige (maar niet echt) is dat veel jongens denken dat meisjes opgewonden raken van een dickpick.

Welnee, die jongens/mannen zijn helemaal niet bezig zijn met waar vrouwen/meisjes opgewonden van raken, dat zal ze een worst wezen. Die zijn alleen maar bezig met hun eigen piemel. 

MRI

MRI

26-01-2024 om 16:57

EmmaT schreef op 26-01-2024 om 16:38:

[..]

Welnee, die jongens/mannen zijn helemaal niet bezig zijn met waar vrouwen/meisjes opgewonden van raken, dat zal ze een worst wezen. Die zijn alleen maar bezig met hun eigen piemel.

Ja en ze denken dat anderen het net zo'n geweldig ding vinden... zonder aanzien van de persoon die er aan vast zit. Wat is dat toch? Waarom hebben vrouwen dat niet met hun geslachtsorganen? En waarom begrijpen mannen/ jongens niet dat de dames er niet om zitten te wachten?  

Waarom hebben vrouwen dat niet met hun geslachtsorganen?
Omdat we ze nauwelijks zelf kunnen zien, behalve met een spiegel? Wij maken ons zorgen over onze (te) kleine borsten. Of over de vorm ervan.

MRI

MRI

26-01-2024 om 17:52

Alias1 schreef op 26-01-2024 om 17:32:

Waarom hebben vrouwen dat niet met hun geslachtsorganen?
Omdat we ze nauwelijks zelf kunnen zien, behalve met een spiegel? Wij maken ons zorgen over onze (te) kleine borsten. Of over de vorm ervan.

Ja dat niet zien zal een rol spelen, maar voor mijn gevoel ligt er meer aan te grondslag

En volgens mij zijn er vrij weinig vrouwen die ongevraagd foto's van hun blote borsten naar iemand sturen. 

En je zegt het al: 'we (ik niet zo trouwens) maken ons zorgen....' Dat vind ik fundamenteel iets anders dan er trots op zijn.

MRI schreef op 26-01-2024 om 16:57:

[..]

Ja en ze denken dat anderen het net zo'n geweldig ding vinden... zonder aanzien van de persoon die er aan vast zit. Wat is dat toch? Waarom hebben vrouwen dat niet met hun geslachtsorganen? En waarom begrijpen mannen/ jongens niet dat de dames er niet om zitten te wachten?

Penisnijd is dan ook door een man uitgevonden...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.