Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

'Penis zelf er in doen'.. discussietje..

Hallo.
Een grappige vraag.. gewoon benieuwd. Ik heb een geweldige relatie op dit moment, ook op seksgebied. Heb niet heel veel mannen gehad, maar een aantal. Nu zegt mijn huidige vriend dat 'hij nooit zelf zijn penis in de vagina heeft kunnen doen'.. uhh volgens mij is dat helemaal niet zo de bedoeling?? Ik heb bij 'al' mijn partners (waren er niet heel veel dus) gewoon geholpen.. volgens mij is dat vrij normaal... en zeker als ik denk 'met losse handen'.. uh.. volgens mij is dat helemaal niet fijn! Ben heel benieuwd wat jullie 'doen'!! gewoon..omdat dit nu echt een vraag is die je niet aan je vrienden stelt.. 

Hmm... hier doen wij dat wel handsfree. Alleen bij wat meer exotische standjes sturen we bij met de hand.  

Ik denk dat meespeelt hoe toegankelijk de dame gebouwd is. Met goed ontwikkelde schaamlippen kan er wel eens een mee naar binnen floepen, dus dan is wat handmatige bijsturing prettiger.
Weet ik van horen zeggen.

Zonder mijn hulp vindt mijn man niet de weg naar binnen. 

Ik heb ooit heel kort een lover gehad die hem er in één keer in ramde. Drie keer pompen, klaar. Bij mijn huidige vriend stuur ik handmatig een beetje bij, maar ik kom 100x meer aan mijn trekken. Geen enkel probleem dus, een beetje richting geven ☺️

Ligt eraan wat het standje is. Soms met hulp, soms zonder 

MMcGonagall schreef op 05-12-2022 om 22:47:

Ik denk dat meespeelt hoe toegankelijk de dame gebouwd is. Met goed ontwikkelde schaamlippen kan er wel eens een mee naar binnen floepen, dus dan is wat handmatige bijsturing prettiger.
Weet ik van horen zeggen.

Huh? Die snap ik niet. Wat floept er mee naar binnen? 

troelahoep schreef op 07-12-2022 om 09:20:

[..]

Huh? Die snap ik niet. Wat floept er mee naar binnen?

Een grote schaamlip.

troelahoep schreef op 07-12-2022 om 09:20:

[..]

Huh? Die snap ik niet. Wat floept er mee naar binnen?

In dit geval, de grote schaamlip. Niet eerder mee gemaakt, maar mijn vrouw heeft ook vrij grote schaamlippen inderdaad. En zonder dat ze die zelf vasthoud en begeleid, gaan die mee naar binnen en dat is erg pijnlijk, heb ik begrepen. 

Meestal doet 1 van ons hem er in. Soms gebeurt het handsfree maar dat is geen must voor ons dus we helpen gewoon een handje

Knip, ongepast

bovenstaand bericht gemeld

Max88 schreef op 05-01-2023 om 22:44:

bovenstaand bericht gemeld

Laten we die gebruiker maar melden, nog weinig zinnigs uit zien komen in de afgelopen berichten. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.