Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Moeder 35+

Moeder 35+

20-05-2019 om 09:19

seks achteruit gegaan na afvallen

Hallo, wij zijn een stel van bijna 40. En we hadden een in onze opzichte, een normaal seksleven. 2 jaar geleden zijn we gaan lijnen, vooral omdat mijn man 20 kilo te zwaar was. We hadden niet echt overdreven overgewicht, maar vonden dat onze bourgondische levensstijl plaats moest maken voor een gezondere levensstijl. We hebben ook conditie opgebouwd en zijn ook gaan sporten. Hij fietsen ik hardlopen.
Nu zou je zeggen dat ons seksleven er ook op vooruit gegaan is, maar dat is dus niet zo. Voorheen kwamen we tijdens een vrijpartij allebei wel klaar (niet gelijk, maar wel allebei). nu kost het heel veel moeite. Aan zijn erectie en mijn vagina is niets op aan te merken, ook hebben we allebei voldoende zin. Het enige wat wel een pluspunt is, dat is dat we een beter uithoudingsvermogen hebben, dus we kunnen langer neuken, maar klaarkomen kost heel veel moeite ten op zichtte van voor het lijnen. Ook pijpen en aftrekken duurt bij hem veel langer, beffen werkte bij mij nooit en vingeren gaat wel snel.
Wie herkent dit? Tips?

juf Ank

juf Ank

20-05-2019 om 13:43

sjonge jonge

Je noemt het beestje wel bij de naam he!?
Jouw verhaal klinkt heel erg ...hoe moet ik het noemen...praktisch. Waarbij aangetekend dat het lijkt alsof je de hele emotionele kant van de vrijpartij uit het oog verloren bent. kan het zijn dat dat de crux zit? Gebrek aan romantiek, emotionele connectie?
Hoe gaat het op zich met de relatie?

Duit

Duit

21-05-2019 om 14:01

Hmm...

jullie zijn ook twee jaar ouder geworden en misschien minder zacht, lagere aaibaarheidsfactor, dan voorheen. Daarnaast gaat er misschien teveel energie naar de gezondere levensstijl en vergeten jullie dat het resultaat ook gewoon mooi en sexy is en niet alleen maar een project.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.