Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Seks en autisme

Ons seksleven is vreselijk. 
We zijn 12 jaar samen. Maar vanaf het begin geen spetterende seks, terwijl ik bij vorige relaties er wel pap van lustte. We deden het wel maar niet vaak. En dat lag niet aan mij!
Hij is nogal star en vindt alleen mijn borsten mooi. Hij heeft niks met mijn overige intieme zones. Hij houdt niet van orale seks dus dat mag ik hem niet geven en dus nooit gedaan. Andersom wil hij dat ook niet bij mij. Nooit gedaan. Verschillende standjes boeien hem niet.
Ik voelde me al snel onaantrekkelijk. Was dit echt niet gewend. Ondertussen kindje geboren en daarna was het echt gedaan.
Mijn borsten winden hem dus mega op. Ik irriteer me daar aan maar laat het gebeuren. Anders raakt ie gefrustreerd en voor de lieve vrede laat ik hem er dan maar aanzitten. Liefst wil hij dan dat ik hem met de hand bevredig. Penetratie is echt al eeuwen geleden.Ik ben inmiddels al zover dat de seks bij mij echt morsdood is. Nul libido. Ook niet via solo seks. 
Begin hem nu ook onaantrekkelijk te vinden; erger me ineens aan z’n geurtjes en z’n niet getrimde baard. Heb eigenlijk geen zin meer om bij hem te zijn. Praten erover lukt niet. Want dan ligt het aan mij. Ga ik uit de weg want ik ben dan vervolgens weer dagen beroerd van zijn woorden.
Mijn man is een Asperger en vermoed dat het hier mee te maken heeft.
Verder hebben we goed leven, alles wat ons hartje begeerd. Ontvang wel weinig empathie en voel me best vaak eenzaam.
Enige wat ik vraag is of mensen zich herkennen icm met een man met autistische trekken. 

Ik herken me niet in autisme maar zie dat je wederom ontevreden bent. Je was een beest zeg je maar waarom gingen deze relaties uit? Nu heb je iemand waar je gelukkig bij bent maar ga je het nu weer zoeken dat de seks niks is. Ben jij ooit tevreden of zit de onrust in jou? Kom je nu pas tot de conclusie na 12 jaar?

"Mijn borsten winden hem dus mega op. Ik irriteer me daar aan maar laat het gebeuren. Anders raakt ie gefrustreerd en voor de lieve vrede laat ik hem er dan maar aanzitten."

Wat gebeurt er dan als hij kwaad wordt? Waarom laat je iets gebeuren dat je irriteert? Dat is slecht voor je libido.

Tja, wat doet het er toe of het met zijn autisme te maken heeft? Het is seksueel gezien een rotsituatie voor jou. Dat wordt niet minder als je weet dat daar een link zit. Hebben jullie voor de rest wel leuke dingen samen?
Zo te horen zit samen naar een seksuoloog gaan er niet in?

Wat zou je willen? 

ALs je niet meer van hem houdt is het klaar. Of hij een autist is of gewoon een botterik of gewoon anders dan jij doet er verder niet zoveel toe, het heeft weinig zin om allerlei redenen boven water te halen waarom jij niet meer van hem houdt en waarom dat aan hem ligt. Als je niet bij elkaar past, dan gaan alle verwijten ook niet helpen en een diagnose of een “alle autisten zijn zo” evenmin.  Stel dat we je van alle kanten komen vertellen dat alle Aspergers zo zijn? Of dat we juist vertellen dat wij alleen maar ervaringen hebben met Aspergers die hot as hell zijn? Jij schiet daar niks mee op, je zit dan nog steeds met een partner waarmee het niet lekker loopt. Daar zul je wat mee moeten. Of je accepteert het omdat hij wel veel geld binnenbrengt, dat kan ook.

Je verhaal is heel herkenbaar. Heeft naar mijn mening niets met zijn autisme te maken, maar ik heb daar verder onvoldoende kennis van.

Wij hebben alleen seks gehad om kinderen te maken verder heel sporadisch. 
En dan alleen recht rechtaan seks. Net als bij jou vind mijn vrouw orale seks vies.
wij hebben dus nooit orale seks gehad. 
Ik heb op het gebied van seks 30 jaar van mijn leven verspild, dat gaat nooit meer goedkomen. 
Net als jij hebben wij het goed samen, alles wat we willen. 
Lang gedacht dat het wel goed zou komen, maar dat komt het niet.

Op basis van mijn ervaring kan ik je allen maar aanraden hier echt wat aan te doen, of het nu therapie is of uit elkaar gaan, maar blijf niet geloven of hopen dat het goed komt.
Het is niet alleen dat er geen seks is, je wordt ook niet begeerd en als dat maar lang genoeg duurt komen daar nog veel meer gevoelens bij kijken. (gevoel niet goed genoeg te zijn, neerslachtig en gewoon bij tijd en wijlen een wanhopig verlangen.) doe dat jezelf niet aan.

lijkt mij eerder een libido/aantrekkingskracht probleem dan een ‘autismeprobleem’ 

De geur van je geliefde niet meer trekken is een teken aan de wand dat de liefde op is. Ik herken dat uit een vorige relatie.

Ik zou er hulp van buitenaf bij halen als je het nog wilt redden. Ik heb genoeg ruzie en periode van break up gehad met huidige man maar altijd snuffel ik nog even aan man zijn overhemd als ik er een gedragenen tegenkom. 

Je man is getrouwd met jou als persoon, niet alleen met je borsten. Ik zou me daar niet prettig bij voelen, dat iemand alleen lichamelijke aantrekkingskracht ervaart en de rest er maar voor lief bij neemt, maar daar niet in investeert.
Autisme is geen excuus hiervoor. Een relatie doe je samen, daar moet je in investeren en er moet een bepaalde wederkerigheid vanuit gaan. Ook als je autisme hebt.

Dit klinkt echt niet goed! Jouw man heeft geen enkel oog voor jouw behoeftes of respect voor jouw lichaam. Hij is alleen bezig met zijn eigen behoeftes bevredigen en jouw welzijn of emoties lijken er daarbij niet toe te doen. Echt nooit seksuele of intieme handelingen toelaten die tegen jouw zin ingaan. Dit kan echt mentale schade opleveren voor jou. Seksualiteit hoort alleen binnen gelijkwaardig en wederkerigheid plaats te vinden. Je zin doordrukken en zelfs boos worden of ruzie maken tijdens gesprekken over dit onderwerp is niet ok. En jij bent een mens. Geen voorwerp waar hij lekker op tekeer kan gaan. 

Vraag jezelf af of je nog in zo'n relatie wilt blijven. Ik zou in ieder geval stoppen met deze zeer slechte seks. Hij kan dan kiezen voor therapie of jij kijkt naar iemand die jou wel kan laten genieten en er echt voor je is. Seksualiteit is gewoon een basisbehoefte die jij je niet hoeft te laten ontnemen door iemand die zo slecht met jou omgaat. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.