Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Seks met partner na uitkomen affaire

Zoals de titel al zegt,

Hoe pak je samen met je partner het oude seksleven weer op na uitkomen van een affaire en je toch voor elkaar kiest?
In dit geval heeft vrouw een meer als jaar geleden een korte affaire gehad, is gestopt maar sinds 4 maanden geleden bekent, doordat ze het zelf verteld heeft.
We hebben wel seks maar ik durf eigelijk niet meer met licht aan seks te hebben, ik kan haar gewoon niet meer aankijken zoals we vroeger altijd deden, ik durf ook bepaalde dingen niet meer.
En ik kan wel zeggen wij hadden wel een behoorlijk ruig seksleven maar er is naja niks meer van over?
zijn er mensen die wat advies hebben?

Therapie

Je was toch naar je ouders vertrokken voorlopig? Bespreek dit in je therapie, dat lijkt me het meest nuttige advies...

Anoniempje1989

Anoniempje1989

09-09-2020 om 19:55 Topicstarter

Jippox

Dat klopt, na een week bij me ouders te zitten, vrouw en kind te missen heb ik besloten om er wel voor te gaan zoals ik ergens al vermeld had.
Wat mij deze stap heeft laten zetten is echt dat ik nog enorm van haar hou, dat ik echt zie dat ze oprecht spijt heeft en ze er zelf ook aan onderdoor gaat.
Iemand zei in mijn draadje dat kind/kinderen 2 stabiele ouders nodig heeft, dus in ons geval zetten we onze schouders er onder en vechten we ervoor!

Dit zal ook vast wel bij de aankomende therapie besproken worden, maar ik ben wel erg benieuwd hoe het bij soort gelijke gevallen is gegaan.

We hebben een soort schaamte naar elkaar gekregen om elkaar naakt te zien, en ik kan je zeggen dat dat best vreemd voelt als je elkaar eigelijk al 10 jaar niet anders ziet?

@Emma

@Emma

09-09-2020 om 23:50

Lijkt me niet zo vreemd

Ik kan me voorstellen dat je elkaar weer een beetje moet (terug-) vinden.
Jullie relatie heeft een flinke klapper gemaakt en moet zich herstellen. Het lichaam heeft soms meer tijd nodig dan je zou denken of willen.
Neem je tijd om elkaar terug te vinden. Bespreek het met je therapeut, het is iets wat er zeker bij hoort als je het mij vraagt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.