Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

kantoormevrouw

kantoormevrouw

19-02-2010 om 12:53

Storende gedachten

Gisteren drie besprekingen gehad op mijn werk, allemaal met mannen. Iedere keer weer dwaalden mijn gedachten af van het gesprek naar, ja hoor, seks. Seks met die mannen. Er zaten een paar ronduit onaantrekkelijke exemplaren bij. Huh, wat is dit voor onzin? Komt dit door naderende eisprong? Al decennialang heb ik eisprongen en nooit heb ik hier last van gehad.

Hoe kom ik van deze gedachten af? Ik stond met mijn mond vol tanden toen me een vraag werd gesteld. En ik ben als de dood dat iemand iets van mijn gedachten van mijn gezicht kan aflezen. Dat zou verschrikkelijk zijn.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mooie mannen

IK moet zeggen dat ik dat wel herken maar dat moeten het wel aantrekkelijke mannen zijn. Beetje dagdromen kan geen kwaad. Heb je thuis wel eentje waar je je op af kan reageren en je ei kwijt kunt ) nu je het toch over eisprong hebt)?Dat je dit bij lelijke mannen hebt kan ik mij niet voorstellen, ik zou dan wel de leukste eruit zoeken voor mijn dagdromen.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

19-02-2010 om 13:39

Probeer ze voor te stellen zonder kleding aan

met haar op gekke plekken, vieze pukkels, vetkwabjes en ander ongerief. Je bent snel genezen.

mirreke

mirreke

19-02-2010 om 15:47

Vroeger in de klas

Toen ik lang geleden nog op de middelbare school zat had ik daar een periode heel erg veel last van. Kreeg je les van een lekkere leraar, kon ik me toch echt niet concentreren...
Ik vond het doodirritant, ik had net als jij de angst dat iedereen dat aan me zag!
Soms heb ik dat nog weleens, laatst in het openbaar vervoer... gewoon zomaar... (en eigenlijk ook best wel leuk

temptation

temptation

19-02-2010 om 23:17

Nou!

toevallig had ik het deze week ook....1 collega, was me aan het inwerken, en ineens bekroop ook mijn zo'n gedacht....terwijl het niet eens een persoon is die ik normaal zou daten!....weird....

kantoormevrouw

kantoormevrouw

20-02-2010 om 10:47

Reacties

Moyodo, in theorie kan ik thuis mijn ei wel kwijt, alleen werken hij en ik de laatste tijd veel over en dan komt het er wel eens niet van. Dan word ik 's ochtends al met zo'n gespannen gevoel wakker, weet je wel?

En dan ook in reactie op Rosa: sommige van die mannen zijn écht onaantrekkelijk. Zelfs met kleren aan zie je vetkwabben en andere onappetijtelijke details.

Mirreke, in het openbaar vervoer is het wél leuk ja! Jij had dus ook de angst dat het van je gezicht af te lezen zou zijn. Ik wou dat ik het antwoord op die vraag wist...

Temptation, let's shake hands. Ik hoop dat het door mijn cyclus komt, dan ben ik er over een paar dagen weer vanaf, in elk geval tot volgende maand.

Nicole

Nicole

20-02-2010 om 10:53

Een paar dagen in de maand

Haha, heel herkenbaar. Ik heb het ook in de dagen rond de eisprong. Tijdens vergaderingen veranderen voor mijn geestesoog de meest onaantrekkelijke, uitgezakte, onfris ruikende collega's in jonge goden en ben ik mentaal totaal vertokken
Tsja de ene keer geef ik eraan toe en denk gewoon het is weer die tijd van de maand, de andere keer moet ik toch meer dan fysiek aanwezig zijn in de meeting en probeer ik het weg te duwen.
Volgens mij hebben mannen hier veel meer "last" van. Ik vraag mij wel eens af wat die allemaal zien en beleven tijdens die lange saaie vergaderingen

Sarcas

Sarcas

21-02-2010 om 12:57

Hoera!

Het wordt weer lente

"Volgens mij hebben mannen hier veel meer "last" van. Ik vraag mij wel eens af wat die allemaal zien en beleven tijdens die lange saaie vergaderingen "

Ach, last, last… Het enige lastige is dat je als man niet alleen je gezicht, maar ook je broek in de plooi moet houden…

S.

Rembrand

Rembrand

21-02-2010 om 14:18

Proest sarcas.

Nu weet ik weer waarom ik je zo mis hier !!
Om die heerlijke Sarcasopmerkingen
( ik ben ook nog eens een beelddenker, dus ik schiet regelmatig in de lach na het lezen van je posting omdat ik het filmpje er ook nog eens van mee krijg ).
Groetjes M.

kantoormevrouw

kantoormevrouw

21-02-2010 om 16:35

Mannen

Hm, wat een raar idee dat die mannen misschien wel vergelijkbare gedachten over mij hadden. Heel raar.

temptation

temptation

21-02-2010 om 22:34

Sarcas....

ja daar heb ik dan weer geen last van inderdaad, maar ik kan me voorstellen dat mijn lichaamshouding ook boekdelen spreekt....gelukkig dat de gemiddelde man die signalen niet oppikt.....

Rembrand

Rembrand

21-02-2010 om 22:52

Hogere stem tijdens vruchtbare periode.

Toch zal de gemiddelde man wel wat anders oppikken. Vrouwen hebben gedurende hun vruchtbare dagen een hogere stem. En dat werkt als een vlieg op een .........
M.

Tinus_p

Tinus_p

22-02-2010 om 10:12

Tsja

Macht erotiseert.....

Tinus: macht

En wie heeft hier volgens jou de macht? Kantoormevrouw of de vergadermannetjes? Macht erotiseert, maar geldt dat ook voor machtige vrouwen, of heb je dan een bepaald type man nodig?

Chris

bijtertje

bijtertje

22-02-2010 om 18:55

Biecht

Ik heb (nog) niet het hele draadje gelezen maar ga dat meteen doen!

Ik ben hevig verliefd op een erg leuke man. Paar keer het bed mee gedeeld, helaas slechte timing om een relatie te beginnen.

Doet er verder allemaal nauwelijks toe, behalve dat ik vanmiddag iemand aan het masseren was (ik ben fysiotherapeut), even wegdroomde richting object van mijn verliefdheid en maar nauwelijks de neiging kon onderdrukken om mijn patient hartstochtelijk in zijn hals te bijten...

Moest hier hevig van blozen, was blij dat ik achter de patient in kwestie zat...

kantoormevrouw

kantoormevrouw

22-02-2010 om 20:40

Tinus

Dat is een interessante toevoeging. Dit verschijnsel deed zich voor bij vier mannen. Eén ervan is mijn leidinggevende, van twee ben ik de leidinggevende en de laatste man functioneert op gelijk niveau als ik. Wil je even uitleggen wat de machtscomponent precies bijdraagt aan mijn storende gedachten?

kantoormevrouw

kantoormevrouw

22-02-2010 om 20:42

Bijtertje

Ik geloof niet dat ik wil weten dat fysiotherapeuten aan seks kunnen denken tijdens hun werk, hahahaha! Zou dat gynaecologen ook wel eens overkomen? Of tandartsen? OK, ik houd op.

client van fisio

client van fisio

22-02-2010 om 21:45

Ooit

Effe beetje ot misschien maar hier moest ik aan denken na de laatste reactie van kantoormevrouw.

ooit kwam ik bij een fisoo (vrouwelijk)
kwam ik uit het kleedhokje in ondergoed om op behandeltafel te gaan liggen....
en zij stapt binnen ,ziet me staan en zegt gewoon

Wauw jij bent echt mooi!

jemig....voelde ik me daar effe staan!
ben er daarna noooooit meer naartoe gegaan...

Fysio

en ik heb ook nog een heel knappe fysio.....
Ik heb zelf trouwens een keer een massagecursus gevolgd en toen ik een mannelijke medecursist moest masseren voelde dat ook bijna erotisch. Terwijl ik hem niet eens zo aantrekkelijk vond, maar puur door het lichamelijke contact. Hoop niet dat mijn fysio dat ook heeft, dan zou ik er toch een stuk minder rustig bijliggen

bijtertje

bijtertje

24-02-2010 om 08:53

Pfff...

Wel grappig dat de associaties, gezien de laatste reacties, ineens veranderen als iemand toevallig een fysiek beroep heeft!

Fysiotherapeuten kunnen natuurlijk dezelfde gedachten hebben op het werk als bakkers, secretaresses, fietsenmakers en, ja, ook gynaecologen, huisartsen en weet ik veel wie.

De anekdote uit mijn vorige posting kwam puur tot stand doordat mijn gedachten afdwaalden naar het subject van mijn verliefdheid, had HELEMAAL niks met mijn patient te maken!!

Bijtertje

Toosje

Toosje

01-03-2010 om 09:38

Bijtertje

Ik kan me het wel voorstellen dat ook een fysio wel eens dagdroomt tijdens het werk. Als ik bedenk hoe vaak ik aan seks denk tijdens m'n werk, dan kan ik me voorstellen dat inderdaad mensen in allerlei beroepen dat wel eens doen.

Trouwens, ik ben geen fysioklant, maar ik kan me zomaar voorstellen dat ik als patiënt erotische gedachten zou kunnen krijgen bij een massage van een fysiotherapeut!

Groetjes,
Toosje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.