Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Trio

Trio

03-01-2010 om 11:15

Trio

Wie van jullie heeft er ooit een trio gedaan?
Deed je dat dan met een man erbij, of met een vrouw?
En hoe kwam je aan die derde?
Ik denk erover om het met mijn lover te doen. Hij weet wel een extra vrouw, maar ik vind haar een beetje te oud (tien jaar ouder dan ik ben) en ik geloof dat ik liever een vreemde zou hebben. Misschien zou ik het ook wel liever met een man erbij doen. Ik weet het niet. Het lijkt me wel spannend.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Triade

Triade

03-01-2010 om 15:19

Ikke

Ik heb het gedaan, een trio. Ik zou zeggen: begin er niet aan. Mij heeft het me mijn relatie gekost...

triootje

triootje

03-01-2010 om 16:26

Ikke

Wij doen het zo af en toe met een hele lieve vriendin; die trouwens een lieve vriendin is geworden nadat we het trio zijn begonnen. Dat klinkt makkelijk, dat is het niet. Je moet ontzettend goed weten waar je aan begint en een heleboel standaard denkpatronen overboord gooien.
Het heeft onze relatie alleen maar goed gedaan...! In tegenstelling tot de relatie van Triade.
Op sexueel gebied waren wij erg van elkaar verwijderd en dit was voor ons de opening. Een heel lang verhaal, nu niet relevant.
Maar nogmaals: weet waar je aan begint, weet van elkaar wat je verwacht en hou rekening met tegenslagen. Dan kan het ontzettend veel opleveren! En het is nog lekker ook...
Succes!
Annabel

triootje

triootje

03-01-2010 om 16:41

Ach..

...Nou geef ik geen antwoord op je vraag... wij kenden haar al een klein beetje en het ontstond gewoon in gesprekken...zij wist dat wij het wilden en wij wisten dat zij het wilde, tja, en dan maak je een afspraak en dat is heeeeeel spannend! Maar wat leuk en lekker en ook liefdevol!
We hadden al wel wat rondgeneusd op een aantal sites, maar werden daar niet echt vrolijk van. Ik weet het, het gaat om sex, maar moet je dan gelijk alleen nog maar leer/latex of andere speelpakjes dragen en vervolgens met 'nogal ongenuanceerde' foto's jezelf etaleren? Afijn, misschien is dat wel jouw kopje thee, dan kun je dus googlen op swingers en dan zit je goed!
Wij hebben wat dat betreft nog niet de juiste omgeving op internet gevonden.
En grappig/toevallig genoeg liepen we toen haar tegen het lijf...alsof het zo moest zijn.
Genoeg antwoord op je vraag?
Annabel

Trio

Trio

03-01-2010 om 20:32

Mijn lover en ik

Mijn lover en ik hebben (helaas....) geen relatie met elkaar, alleen op msn en af en toe seks in het echt (voor alle duidelijkheid, ik ben gescheiden). Dus op relationeel gebied zal het bij ons geen invloed hebben, het gaat echt om de kick om het een keer te doen.
Ik heb inderdaad wel op internet gekeken, maar voel er niets voor om blootfoto's van mezelf op internet te zetten. Maar misschien kijk ik ook wel niet op de juiste sites.

3tje

3tje

03-01-2010 om 23:31

ja ik heb wel eens een triotje gedaan, zowel MMV als MVV.
MMV was met mijn man en een goede vriend waarvan we wisten dat hij wel in was voor dit soort dingen.
MVV was ik zeg maar de derde persoon.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.