Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Twijfels over zwangerschap

Ik ben een meisje,sinds 28 oktober 2020 14 jaar geworden. Ik zit met een probleem..ik heb meer dan een week geleden mijn maagdelijkheid verloren,waar ik niet trots op ben. En de laatste tijd...begin ik mij steeds vermoeider te voelen,vooral ‘s ochtends. Ook heb ik last van hevige hoofdpijn,af en toe last in mijn buik en vooral last van mijn rug,doorlopend tot mijn benen. Naast deze klachten heb ik ook stress door mijn thuissituatie en heb ik natuurlijk symptomen van de puberteit. Ik twijfel heel erg of ik zwanger ben of niet,en ik durf niks kwijt over mijn ex,die mij heeft bevrucht. Heeft iemand enige advies voor mij? Ik ben aangeraden 3 maart pas een zwangerschapstest te doen bij blijvende klachten. 

Advies: tijd om naar de huisarts te gaan en vraag om een dubbel consult. Je hebt je lichamelijke klachten en je hebt goede voorlichting nodig over voorbehoedmiddelen.

https://sense.info/nl/hulp-advies

Je kunt je ook, anoniem, melden bij Sense met je vragen. Zodat je alvast wat meer tekst hebt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.