Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

son

son

22-05-2017 om 13:40

Vader en dochter van 10

Goedendag
Ik zit met een probleem en hoop hier daar uit t komen of om te wten wat ik moet doen. Ik woon samen met mij partner en we hebben 2 kinderen samen. Een dochter can 5 baby (zoon) 2 maanden. En mijn eigen zoon van 11 jaar.maar mijn partner heeft een dochter vann10 die woont in gastgezin vanwege problemen met de ex van mijn partner enzo. Maar nu mag mijn stiefdochter vAn 10 bij haar vader komen logeren en afgelopen weekend was het eerste keer. En ze wil met haar vader in de douche en met hem slapen en hele dag zoenen ze. Ik frustreer al ervan. Ik werd gewoon in een hoekje gezet zeg naar. En zijn dochter word ook al ongesteld ik vind dit alles niet leuk en weet niet wat te doen en hie dit aan te pakken.

Li

Li

22-05-2017 om 15:17

Joh

Ga nou gewoon aan je huiswerk.

tante Sidonia

tante Sidonia

22-05-2017 om 16:52

wat bedoel je precies

met zoenen. Ze knuffelen en geven af en toe een kusje zoals vaders en kinderen kunnen doen of....?
Ben je altijd snel jaloers, of is hier meer aan de hand? Want het is natuurlijk normaal dat een kind van 10 die vader een tijd niet heeft mogen zien daarna erg claimend is, en ook dat vader daarin mee gaat.
En waarom benoem je dat dochter van 10 ongesteld is?

Lente

Lente

22-05-2017 om 17:07

Niet happen tante Sidonia

zie reactie van Li

tante Sidonia

tante Sidonia

22-05-2017 om 17:15

lente bepaal jij dat?

zeg ben je forumbeheerder geworden? kan gewoon een serieus probleem zijn hoor.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

22-05-2017 om 19:31

Tuurlijk

.....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.