Seksualiteit

Anne-X
06-05-2025 om 14:44
Vagina te wijd?
Hallo allemaal,
Even een nieuw account aangemaakt voor dit genante onderwerp. 3 jaar terug ben ik gescheiden. Ik ben een moeder van 35 jaar. Nu ben ik sinds een half jaartje weer aan het daten. Ik dacht dat ik een leuke vent had ontmoet waar ik vorige week seks mee heb gehad. Meneer zei alleen doodleuk dat hij het gevoel had dat hij een beker aan het neuken was. Hij vond mij veelste wijd. Nu was dit natuurlijk ook ons laatste contact, met iemand die zo over mij praat ben ik meteen klaar. Maar hij heeft me nu wel erg onzeker gemaakt hierover. De enige man waar ik seks mee heb gehad was mijn ex-man. Mijn ex was behoorlijk groot geschapen. Het ging eerder moeizaam dan makkelijk. Meneer van vorige week had een gemiddeld exemplaar. Ik voelde hem ook niet zoals ik een piemel zou willen voelen. Nu spookt dit steeds door mijn hoofd en zou ik graag willen weten of ik echt te wijd ben. Dit houd mij tegen opnieuw af te spreken met een man, terwijl ik daar inmiddels echt behoefte aan heb. Dus ik dacht ik vraag het op het forum. Hoe weet ik of ik echt te wijd ben? En wat zou ik daaraan kunnen doen? Ik las kegeloefeningen op het internet. Werkt dit echt? Of meneer heeft mij voor niks onzeker gemaakt. Het is niet zo dat er een komkommer of een vuist inpast ofzo. Hij heeft het in ieder geval flink voor mij verpest want ik durf nu niet meer. Iemand tips voor mij? ☺️

Moederkareltje
06-05-2025 om 14:52
Hij moet zijn pik oppompen die lul de behanger. Jouw vagina is niet te wijd. De natuur maakt het geen beker, vaginas veren terug. Mijn boel is verzakt zei de huisarts na twee vaginale bevallingen. Daarom doet seks pijn omdat de piemel tegen de baarmoedermond komt bij sommige posities. Ik ga nou naar de bekkenfysiotherapeut. Oefeningen zijn altijd goed. Al is het maar tegen incontinentie en verzakking.

Lexus
06-05-2025 om 15:16
Wat heb je toch een rare types. Zoiets zeg je toch niet? Stel je voor dat een vrouw zou zeggen 'jouw pik is te smal'. Maar enfin, misschien kun je het gewoon eens aan de huisarts/ gynaecoloog vragen of er überhaupt sprake van is.

EmmaT
06-05-2025 om 15:18
Zolang jij geen klachten hebt is er geen enkele reden om oefeningen te gaan doen. En tegen die tijd ben jij natuurlijk al lang naar een gynaecoloog of bekkenbodemtherapeut geweest. Laat je niks aanpraten door deze figuur. Het ligt voor de hand te roepen dat zijn piemel dan wel te klein zal zijn maar ook dat zegt weer iets over mijn/jouw perceptie. Niet doen dus. Blijf bij jezelf. Ik hoop dat je snel een aardiger man vindt.

Garfield77
06-05-2025 om 15:29
Niet echt tactisch van dit heerschap om het zo te zeggen tegen je.
Bij twijfel kun je via je huisarts een consult aanvragen voor de gyneacoloog. Mijn zus bleek na 3 vaginale bevallingen " te wijd" te zijn en is daar aan geopereerd. Het bestaat al komt het volgens mij niet vaak voor.

Anne-X
06-05-2025 om 15:36
bedankt voor de reacties! Misschien maar eens een afspraak maken bij de gyneacoloog dan. Het is dus niet even zelf te testen? Bijvoorbeeld: 2 vingers is precies goed, dus je bent normaal. 😅😅 ik hoopte een beetje van mijn onzekerheid af te komen. Maar ik heb ook 2 bevalingen gehad, en altijd een groot geschapen man. Dus wijder zou natuurlijk kunnen. Ik heb verder zelf geen klachten.

wil40
06-05-2025 om 15:39
Wat een vreselijke vent, belachelijke opmerking. Wat bekkenbodemoefeningen doen is altijd goed, wat Moederkareltje ook zegt. En laat je onzekerheid los en deze vervelende ervaring.

Lotus_
06-05-2025 om 16:04
Garfield77 schreef op 06-05-2025 om 15:29:
Niet echt tactisch van dit heerschap om het zo te zeggen tegen je.
Bij twijfel kun je via je huisarts een consult aanvragen voor de gyneacoloog. Mijn zus bleek na 3 vaginale bevallingen " te wijd" te zijn en is daar aan geopereerd. Het bestaat al komt het volgens mij niet vaak voor.
Volgens wie was jouw zus te wijd?

AnnaPollewop
06-05-2025 om 16:05
Vond je het zelf wel leuk dan die seks? Of was het sowieso meer een moetje omdat je nou eenmaal een date had? Je klinkt alsof je het met je ex ook niet altijd geweldig vond. Misschien tref je het niet met mannen en was deze date gewoon een heel beroerde minnaar (dat sowieso). Naar de huisarts is altijd een goed idee, die krijgt wel raardere vragen. Die kan je dan verder helpen. Verder is er natuurlijk geen standaardmaat waar je wel of niet aan kan voldoen, een vagina is geen beker maar een kringspier die zich sluit om wat er in zit. Als je tampons binnen kan houden tijdens menstruatie is er niks mis met jou.
Bekkenbodenoefeningen kunnen wel helpen om zelf meer lol in het vrijen te hebben. Ik zou het zeker niet doen omdat je denkt dat je dan meer binnen de norm valt voor mannen.

IMI-x2
06-05-2025 om 16:08
Anne-X schreef op 06-05-2025 om 15:36:
bedankt voor de reacties! Misschien maar eens een afspraak maken bij de gyneacoloog dan. Het is dus niet even zelf te testen? Bijvoorbeeld: 2 vingers is precies goed, dus je bent normaal. 😅😅 ik hoopte een beetje van mijn onzekerheid af te komen. Maar ik heb ook 2 bevalingen gehad, en altijd een groot geschapen man. Dus wijder zou natuurlijk kunnen. Ik heb verder zelf geen klachten.
Nee joh, hou toch op. De eerste keer met een andere partner is een beetje als de eerste pannenkoek: nog niet fantastisch. Dat hij dat in zijn onzekerheid of horkerigheid op jou afschuift met zo'n kutopmerking (ja, pun intended), zegt meer over hem dan over jouw fysieke gesteldheid.
Zolang je geen last hebt van urine-incontinentie, zijn je bekkenbodemspieren in orde en dus is er geen probleem daar beneden.

Dymo
06-05-2025 om 16:14
Het is ook altijd wat met die eikels (ook pun intended). Was ik flink opgewonden, dan vond mijn ex me te nat en daar kon hij het niet op want dan voelde hij niet genoeg. Ik ben niet vaginaal bevallen dus ook niet uitgerekt.
Was ik nog niet nat genoeg, dan vond hij het lekker maar dan deed het bij mij pijn. Maar dat boeide hem niet zo. En het dan gek vinden dat ik er niet zo'n zin in had op die manier.

Renate46
06-05-2025 om 16:29
Dymo schreef op 06-05-2025 om 16:14:
Het is ook altijd wat met die eikels (ook pun intended). Was ik flink opgewonden, dan vond mijn ex me te nat en daar kon hij het niet op want dan voelde hij niet genoeg. Ik ben niet vaginaal bevallen dus ook niet uitgerekt.
Was ik nog niet nat genoeg, dan vond hij het lekker maar dan deed het bij mij pijn. Maar dat boeide hem niet zo. En het dan gek vinden dat ik er niet zo'n zin in had op die manier.
Ach lees ook wel eens op het Viva Forum. Daar maken ze relaties uit omdat meneer geen grote heeft. Vind het allemaal maar simplistisch. Inderdaad TO had geen klik en hup door.

Garfield77
06-05-2025 om 17:13
Lotus_ schreef op 06-05-2025 om 16:04:
[..]
Volgens wie was jouw zus te wijd?
Volgens de arts in het ziekenhuis waarnaar zij was door verwezen door de huisarts. Zij is er toen aangeopereerd. Mijn zus had er zelf ook last van; merkte het zelf ook met sex, zwemmen, ongesteld zijn etc.

WakuWaku
06-05-2025 om 17:44
Wat een hork. Een beker neuken, kon dat werkelijk niet wat subtieler en respectvoller?
Vertel hem dat je ex nooit problemen op dat vlak had maar dat die ook een stuk groter geschapen was.
Ga niet aan jezelf twijfelen. Mijn vrouw heeft een 8 en 9-ponder gekregen op de normale manier en ik voel tijdens het neuken letterlijk geen verschil tussen voor en na de bevallingen.

Bolmieke
06-05-2025 om 22:05
Garfield77 schreef op 06-05-2025 om 17:13:
[..]
Volgens de arts in het ziekenhuis waarnaar zij was door verwezen door de huisarts. Zij is er toen aangeopereerd. Mijn zus had er zelf ook last van; merkte het zelf ook met sex, zwemmen, ongesteld zijn etc.
Had je zus geen verzakking want wat kan er gebeuren als je een wijde vagina hebt met zwemmen of ongesteld zijn?

Garfield77
07-05-2025 om 07:33
Bolmieke schreef op 06-05-2025 om 22:05:
[..]
Had je zus geen verzakking want wat kan er gebeuren als je een wijde vagina hebt met zwemmen of ongesteld zijn?
Nee het was geen verzakking, dan is het ook een andere ingreep. Bij zwemmen liep er veel water in en de grootste maat tampons pastte niet meer, viel eruit. Ze had er ook last van met sex. Voor haar reden om naar een arts te gaan en die erkende het probleem.