Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Vreemdgaan?

Hoi

Heb heel lang getwijfeld of ik dit op het internet moet zetten maar omdat het toch anoniem is doe ik het toch.

Ik ben een vrouw van 38,getrouwd en 2 kinderen. We hebben het goed en dan bedoel ik dat we weinig zorgen hebben. Mijn heeft een prima baan en ik werk in de pr bij een internationale bank.

Het sexleven van ons was de eerste 10 jaar prima en het gebeurde regelmatig dat we spontaan het bed in belandden. De laatste jaren wordt het wat minder maar de kwaliteit is heel goed. We hebben het wel eens over vreemdgaan gehad, en dat we het beiden het een opwindend idee vinden maar verder gebeurde er niets mee.
Tot een paar jaar geleden. Via mijn werk leerde ik een man kennen van ong 45 jaar. Hij was en is zeer aantrekkelijk en dat vond hij ook van mij. Tijdens zakelijke ontmoetingen merkte ik dat hij mij soms verlekkerd bekeek, wat ik toch wel opwindend vond. Om een lang verhaal kort te maken, het kantoor ging op slot en we begonnen te zoenen, hij ging met zijn handen onder mijn blouse en streelde mijn borsten. Het is die dag alleen bij orale sex gebleven van beide kanten, maar met hem ben ik uiteindelijk in bed beland. Het werkte verslavend, vond de aandacht fantastisch en opwindend. Ik genoot ervan, en wilde het veel vaker doen en dat gebeurde ook. Niet alleen met deze ene man...
Ik wil mijn man geen pijn doen maar durf hem ook niets te vertellen. Toch vind ik de sex met andere mannen zo ontzettend lekker, dit wil ik ook niet meer missen!
Heeft iemand tips?

groetjes Ingrid

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

04-09-2009 om 20:39

Tja.......

Ingrid, heb je al meegelezen in het draadje van Pat in de rubriek relatieproblemen?
Ik denk dat je hier zo bij kunt aansluiten, de tips die haar worden gegeven gelden gewoon ook voor jou.

Ff in het kort: Je wilt je man geen pijn doen, vertel hem dan gewoon waar je mee bezig bent, zoek er een vrouw bij en vrij gezellig met zijn viertjes!

annabel68

annabel68

05-09-2009 om 13:25

Gooi het open!

BEste Ingrid,
Ik kan je maar een advies geven: gooi het open!
JE vertelt dat jullie samen fantasieen hadden over vreemdgaan en hier leid ik uit af dat jouw man er ook voor open staat. Misschien doet hij het ook al lang!
Een maand of wat geleden postte ik hier een berichtje over het feit dat mijn man en ik wel een ervaring aan wilden gaan met een andere vrouw; misschien heb je dat gelezen. Voor ons was het erkennen van deze fantasie naar elkaar toe (en het 'opengooien'van onze relatie) een enorme overwinning en het heeft onze relatie ontzettend verrijkt. Want als je eenmaal ECHT open en eerlijk durft te zijn (en als je relatie goed zit dan kan dat!)verandert er zoveel! Mijn man en ik zijn nog nooit zo intiem geweest; er is een nieuwe dimensie bijgekomen. En dan hebben we onze fantasie nog niet eens in vervulling zien gaan! (Al moet ik bekennen dat het heel binnenkort wel gaat gebeuren...eng!...leuk!...Spannend!)
Wat denk je, kan jouw relatie die eerlijkheid aan? En wil je dat ook? Wat gebeurt er als je man er nu op een andere manier achter komt? Kun je leven met een leugen? Ik klink misschien hard, maar wees eerlijk, dit kost je meer dan je lief is. Of niet?
Heel veel succes!
Annabel

sepia

sepia

05-09-2009 om 14:13

Waar gaat het om?

Gaar het om vrijen met een ander dan je man, of om de spanning van stiekum? Niemand die het weet, kantoor op slot, mogelijkheid van toch betrapt worden, dat laait het vuurtje wel op.
Is het ook nog leuk als je man er van weet en het goedkeurt, hoi Harrie ben je daar, Ingrid ligt al boven hoor, zal ik zo koffie zetten of heb je liever thee na afloop? Als dat je nou net niks lijkt vertel het je man dan maar niet en hou het stiekem.

Mees

Mees

05-09-2009 om 14:56

Je kunt niet alles hebben

Ik denk dat je echt niet alles kunt hebben in het leven. Hoe lang kan je dit nog volhouden? Ik zou, als je een beetje 'ballen'hebt,het vertellen aan je man. Vroeg of laat komt ie er toch achter.
Of als je het echt niet wilt vertellen, er vanaf vandaag nog mee stoppen. Want is dit je huwelijk waard??

ingrid38

ingrid38

05-09-2009 om 15:48 Topicstarter

Spanning

Combinatie denk ik. Het was heel erg spannend toen mijn kantoor op slot ging, deed ik trouwens zelf hahaha.
Het gevoel dat andere mannen geil van mij worden wind mij erg op en tja het is nou eenmaal ontzettend lekker....
Vind het moeilijk om open te zijn.

Tihama

Tihama

05-09-2009 om 21:45

Spanning 2

Nou als je spanning wilt: ga vreemd en biecht het dáarna op aan je man. Heb je voor weken, misschien wel maanden spanning in huis.

Veel plezier

Tihama

Relatie

zoals Tihama al schreef: spanning voor weken in huis,..met als gevolg dat je wel eens je hele relatie met je man naar de knoppen aan het helpen bent.
draai het eens om..hoe zou je het zelf vinden als je man je dit zou aan doen??

goudlokje

goudlokje

06-09-2009 om 10:26

Swingen

Is het misschien een idee om samen met je man eens te kijken of jullie swingen wat vinden?
Dan is er voor beiden spanning, maar kunnen jullie ook samen voorpret hebben en zijn er geen geheimen.
Ik vind het trouwens heel eerlijk dat je gewoon durft te schrijven dat je er van geniet, en dat hier op een toch vrij burgerlijk forum...applaus!

Minet

Minet

06-09-2009 om 15:12

Goudlokje (ot)

Dan heb je toch heel wat eerlijke biechten gemist in de nodige draadjes op dit 'burgerlijke forum'

Primavera

Primavera

06-09-2009 om 18:02

Zoek op toosje

Zoek eens in het archief op Toosje zonder het aantal dagen in te vullen in de rubrieken seksualiteit en later in relatieproblemen.
groetjes Primavera

Tihama

Tihama

06-09-2009 om 23:03

Applaus?

"Ik vind het trouwens heel eerlijk dat je gewoon durft te schrijven dat je er van geniet, en dat hier op een toch vrij burgerlijk forum...applaus!"

Euh, vertellen dat je er van geniet dat je je partner pijn doet is een applaus waard?

Ik zie de relatie met dat burgerlijke ook niet zo. Burgerlijk is kleingeestig, bekrompen volgens van Dale. Wat is er bekrompen aan als je vindt dat het geen applaus waard is om je partner pijn te doen?

Leg het me eens uit. Ik zou ze overigens geen swingen aanbevelen: openheid en eerlijkheid lijken me bijzonder noodzakelijk als je besluit derden toe te laten in je relatie. Als een relatie tussen 2 mensen al gecompliceerd is, dan kun je er op rekenen dat het alleen maar ingewikkelder gaat worden als je dat aantal verdubbelt. Ingrid durft nu al niet te vertellen over haar gevoelens. Partnerruil lijkt me dan een paar bruggen te ver.

Tihama

Jade

Jade

07-09-2009 om 10:58

Tja ingrid,

"Heeft iemand tips?"

Je geeft zelf aan dat je sex met andere mannen niet meer wilt missen. Dus wat voor tips zoek je dan??

ingrid38

ingrid38

07-09-2009 om 21:35 Topicstarter

Verslavend

Afgezien van de mensen hier die alleen maar komen om sensatie te lezen en daarna met het vingertje wijzen, bedankt voor de reacties.

Het is en was voor mij enorm verslavend om door mannen verwend te worden, kan er ook niks aan doen en wil er ook niks aan doen. Ik was ook benieuwd of ik misschien de enige "verslaafde" ben, blijkbaar wel want ik lees eigenlijk alleen maar veroordelingen, afgezien van de tips. Ik ga het aan mijn man vertellen als ik daar een geschikt moment voor kan kiezen.

groetjes van Ingrid de diepgevallen ontaarde getrouwde mama

Jade

Jade

07-09-2009 om 22:49

Ja zeg....

........je zegt zelf dat je de sex met andere mannen niet wilt missen, dat je het spannend vindt en vraagt vervolgens om tips. Dus dan vraag IK je wat voor tips je dan zoekt.

En dan lees ik je laatste posting......nouja, laat maar, ik snap het niet meer en ik wil het ook niet meer snappen.

Tip...ehm

ik weet ook niet wat voor een tips je zoekt. Maar ik kan je wel vertellen hoe het voor mij werkt en niet werkt, dat vreemdgaan. Ik leef volgens het principe "wat jij niet wild dat jou geschied, doe dat ook een ander niet". Ik kan me rijkelijk voorstellen hoe heerlijk het moet zijn om weer eens sex met andere mannen te hebben. Daarnaast weet ik hoe gruwelijk gekwetst en jaloers ik zal zijn als mijn man sex zou hebben met andere vrouwen. Dus ik doe het niet. Jij doet het wel Ingrid, wat me brengt op de vraag: Als je man hetzelfde deed, zou je het dan willen weten? Of denk je dat de waarheid meer kwaad kan dan een leugen?
Je bent verantwoordelijk voor je eigen acties en geweten. Als jij dit verantwoordelijk genoeg vind then so be it.

annabel68

annabel68

11-09-2009 om 09:25

Vastberaden heeft wel gelijk

Wat vastberaden zegt over dat opengooien is wel waar. Ik stelde jou voor om dat te doen, omdat ik er zelf zo'n goede ervaring mee heb. Er is echter een verschil: wij hebben de boel eerst opengegooid en toen zijn we pas de praktijk ingegaan
In jouw geval is er al erg veel gebeurd en krijg je zo'n achterafverhaal. Daar zal je man inderdaad niet blij van worden. Tenzij hij zelf ook actief is....maar ja, hoe kom je daar achter...
Wat mijn verhaal betreft: wij beleven alles nu samen en dat is ook errug spannend en opwindend! Deze week hebben wij voor het eerst met een vrouw gevreeen....allemachtig wat opwindend! En ja, dan vervagen grenzen ook, maar dat waren onze grenzen, die we nu samen aan het verleggen zijn.
Groet! Annabel

Verslavend (vastberaden)

Vastberaden "ik snap wel dat je ht fijn vindt om begeerd to worden. En dat dat verslavend werkt."

Ja, dat ken ik. En ik schrok ervan. Het werpt een ander licht op mijn verhaal in "Relatieproblemen". Ik ging uit met andere mannen terwijl ik een relatie had. En alhoewel ik helemaal geen interesse had in sex of zo met ze, en mezelf altijd wijsmaakte (ja, dat inzicht heb ik nu gekregen) dat het moest kunnen, gewoon leuk, zat er volgens mij toch meer achter van mijn kant. Als ik diep, heel diep naar binnen kijk, was er toch wel een iets andere spanning dan wanneer ik met vrouweljke bekenden uit eten ging.

Ik had genoeg aan mijn vriend, meer dan genoeg begeerte, passie en aandacht. Maar toch....... Ik wilde het kennelijk toch bevestigd zien, steeds weer, dat ik begeerd was. De gedachte aan sex te hebben met andere mannen wond mij helemaal niet op, lichamelijk dan. Het idee dat ze mij begeerden werkte bij mij verslavend. Bij mij heeft dat geleid tot het einde van de relatie, wat pijn doet. Zeker nu ik tot dit inzicht ben gekomen. Kijk ermee uit zou ik zeggen. En misschien al tot in den treure herhaald in adviezen over vreemdgaan, verliefd worden terwijl je een relatie heb: zoek eens uit waarom je deze behoefte hebt.

Fély

annabel68

annabel68

11-09-2009 om 14:30

Inderdaad

Inderdaad, vastberaden, er wordt meer kapot gemaakt waarschijnlijk. Maar ook als Ingrid het voor zich houdt lijkt het mij heel moeilijk.
Ingrid, kun jij daar mee leven? Of hou jij zoveel van jouw man dat je zeker weet dat dit jullie relatie niet schaadt? omdat hij de enige is als het gaat om echt houden van? En misschien wel de belangrijkste vraag: kun je jezelf nog recht in de ogen kijken?
Succes, Annabel (ik veroordeel niet, maar ben wel geintrigeerd hierdoor)

Prulletje

Prulletje

11-09-2009 om 20:19

Fély

Speelde bij jou niet mee dat je vriend erg ver weg woont en je hem niet vaak zag?

Prulletje

Issey

Issey

16-09-2009 om 08:48

Vastberaden (ot)

Uit eerdere berichten weet ik dat jouw man is vreemdgegaan. En in dit draadje schrijf je dat als jij zou vreemdgaan en je man daarover vertelt, dat het einde van je huwelijk is.
Ik begrijp dat niet. Hoezo? Wat hem is overkomen kan jou toch ook overkomen? Waarom dan met twee maten meten?
Issey

Issey

Issey

17-09-2009 om 18:55

Vastberaden (ot bis)

Wat een arrogante z*k zeg. Is niet zo netjes om te zeggen want je bent er nog mee getrouwd.
Maar meid wat gun ik jóu een onweerstaanbare en respectvolle minnaar. Het lijkt me goed voor je om het verschil te ervaren en daar consequenties aan te verbinden. Waar je nu in zit is niet goed voor je zelfrespect lijkt me.
Issey

Paula B

Paula B

17-09-2009 om 19:33

Ho issey, even gas terug...

... als je de historie van Vastberaden meegelezen zou hebben, had je dit vast niet zo gezegd. Haar een minnaar gunnen is haar de oogst van een grote strijd ontzeggen: het huwelijk dat tot nog toe in stand is gebleven. In die strijd heeft ze juist veel zelfrespect en inzicht gewonnen.
Vastberaden, als ik jouw berichten goed lees is de strijd nog niet helemaal gestreden, je vindt niet dat het helemaal goed gekomen is. Ik hoop dat je daaruit komt, op welke manier dan ook.

Issey

Issey

21-09-2009 om 23:43

Nog een keer voor vastberaden

Dit is zoals ik het zie - met alle risico op subjectiviteit natuurlijk
Door de ontrouw van je man ben je in een andere werkelijkheid beland. Wat er vroeger was, het vanzelfsprekende vertrouwen, de gelijkgezindheid, de harmonie, dat is niet meer. De bodem viel onder je vandaan. Je hebt moeten ervaren dat een deel van jouw huwelijk een illusie was. Het bleek geen realiteit, het kon voortbestaan omdat jij je aan de ongeschreven regels van je man hield.
Na de ontrouw kon je dat niet meer. Er was een heel stuk "samen" weggevallen. En dus kwam er ruimte voor "ik". Je bent je eigen prioriteiten en behoeften gaan erkennen en onderzoekt hoe je die kunt invullen. Dat is wat jij autonomie in je relatie noemt. Het is geen wonder dat het op veel verzet stuit.
Ook jouw man leefde in een illusie. Hij dacht een vrouw te hebben die volledig tevreden was met een secundaire rol. De steun en toeverlaat van het gezin. Zodat hij als hoofd van de familie buiten de deur kon gloriëren. Dan heb je baat bij een volgzaam type aan het aanrecht.
Ik snap je overwegingen wel. Die zijn beslist te prijzen. Je hebt het belang van je kinderen voorop gesteld. En je probeert ook dingen voor jezelf in te vullen, zo goed en zo kwaad als dat gaat.
Maar ik geloof er niets van dat jij de boel geaccepteerd hebt. Je hebt een vorm gevonden om je kinderen te geven wat jij belangrijk voor ze vindt. Daar ligt de prioriteit. Maar ik ben ervan overtuigd dat jij in je diepste zelf de ontrouw van je man nog steeds als onacceptabel voelt. Het deel van jezelf dat floreert door puur en oprecht liefde met je partner te delen, kun jij in je huidige relatie niet meer activeren. En dat is precies waarom ik jou die minnaar zo gun.
Dat betekent natuurlijk niet dat je het ook maar moet dóen. Het gaat erom dat je inziet dat een deel van jou niet meer in je huidige relatie aan bod komt. Wraak is overigens een heel slecht motief hiervoor. Zorg voor jezelf vind ik een betere. Maar ik schat in dat jij de zorg voor je kinderen op dit moment bovenaan zet
Ik wens je veel sterkte. Want het is niet gemakkelijk om te moeten zien dat de bloeiende tuin waar je eens in leefde gedeeltelijk verdord is. Het kost energie om daar elke dag mee te worden geconfronteerd en dan tóch te blijven.
Sterkte!
(Issey)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.