Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Spuitertjuh

Spuitertjuh

01-10-2018 om 20:35

Vroegtijdig of te snel ?

Hallo,

Wij zijn een gezond stel en al 17 jaar samen.

Zo' n 4 keer per week seks , met een zeer goed voorspel en waar niks wordt overgeslagen.
Echter komt de man tijdens de penetratie vrij snel klaar. Soms al binnen de 2 a 3 minuten. Dit is voor de vrouw een minder probleem, dan voor de man. Voor hem begint het een frustratie te worden. En is met de seks alleen daar nog mee bezig.

Hebben jullie misschien tips ?
Van te voren klaar komen heeft niet heel veel effect. Hij is gewoon extreem gevoelig.

Linda

Linda

01-10-2018 om 22:22

Bekkenfysiotherapeut

Hey, wat vervelend dat je partner daar last van heeft. Ik heb ooit eens gehoord dat bekkenfysiotherapie zou kunnen helpen. Ga anders eens naar de huisarts, zal vast niet de enige zijn met dit probleem. Ik kijk regelmatig op thuisarts.nl daar staan vaak nog tips e.d. voor allerhande problemen waar je tegenaan kunt lopen.

Houd het bespreekbaar met elkaar en ook eventueel met de huisarts!

Patricia

Patricia

02-10-2018 om 10:50

Alles al geprobeerd?

Ik neem aan dat jullie in die 17 jaar wel alles hebben geprobeerd wat je verzinnen kunt, maar toch maar mijn tips. Mijn partner kan ook heel snel klaarkomen als hij penetreert, maar het ligt er wel aan welk standje we doen. Bij bepaalde standjes zou hij in 5 tot 6 stoten meteen komen, soms doen we dat op het einde van de sex, omdat ik het standje wel leuk vind, maar dan is het meteen gebeurd ook.
Verder tussendoor wisselen we wat standjes af en bij sommige bewegingen remt hij me af en lig ik even stil op hem zodat hij weer even af kan koelen, zo houden we het wel eventjes vol, want anders zou hij ook heel snel kunnen klaarkomen.
En bijv. een condoom gebruiken? Aangezien sommige mannen dan minder gevoel hebben (zeggen ze) zou dat bij jouw man juist misschien wel een goed idee zijn.

TamaraV

TamaraV

02-10-2018 om 21:29

Hier ook

Wij zijn een stel van 35(ik) en 44 jaar en momenteel ervaren wij hetzelfde probleem. Hij komt heel snel klaar, soms al tijdens het voorspel, als ik hem in het begin met de hand bevredig en zijn penis nog geen volledige erectie heeft. Als ik hem rustig pijp redden we het meestal tot de penetratie, maar dan gaat hij te wild van start en is het na enkele stoten ook weer klaar. Het probleem ligt toch echt bij hem, hij ervaart momenteel veel stress (werk en familie) en gebruikt bewust of onbewust de seks als uitlaatklep en dat is voor ons beiden niet fijn. Gek genoeg gaat het meestal in het weekend wel goed (b.v. zondagochtend of zaterdagavond als we gedronken hebben). Dus momenteel haal ik doordeweeks de "druk van de ketel" door hem te pijpen en stel ik de kwalitatieve seks uit tot het weekend, dan mag hij mij extra verwennen

Spuitertjuh

Spuitertjuh

03-10-2018 om 19:55

Gelukkig niet de enige

Blij te lezen dat wij niet de enige zijn die daar " last" van hebben.
Ookal blijf ik zeggen dat het voor mn man vervelender is dan voor mij.
Ik heb genoeg hulpmiddelen hihi

Wel al van alles geprobeerd ,maar zonder resultaat

Maar nog geen ervaring met die speciale condooms hiervoor .... iemand anders wel ?

Moosje

sexy lady

sexy lady

03-10-2018 om 23:07

wat is het probleem?

Ik zit nu al een dag na te denken over je bericht. En ik vraag mij nog steeds af: wat is nu eigenlijk het probleem? En waarom?

Je schrijft dat hij extreem gevoelig is en daarom snel klaarkomt. Hoe komt het dat hij dat na zoveel jaren goede seks blijkbaar nog steeds niet accepteert? Seks is toch zoveel meer dan de penetratie?

Wonka

Wonka

03-10-2018 om 23:37

Dank sexy lady

Want even werd ik toch wat onzeker en ga dan twijfelen, maar ik snap het probleem ook echt niet.
Wat echt killing is voor goede sex is frustraties en onvrede, lijkt me.
Juist fijn zo'n vaste partner, waarmee samen de sex heerlijk onvolmaakt is.
Hoewel onvolmaakt volmaakt bevredigend kan zijn voor mij hoor.

Maar we zijn allemaal anders en lijkt me dat maar weinig mensen sex volgens het boekje hebben. Lijkt me ook saaaai!

Hier is penetratie maar zozo meestal, en dan schakelen we gewoon weer over op andere dingen. En soms is de penetratie nu juist wel geweldig.
Ik ben perfect tevreden. Ik ben dol op biefstuk maar na 3 weken biefstuk zou het me erg gaan vervelen.

Hoewel, perfect tevreden... Als ik je hoor over 4 x per week dan ben ik toch wel een tikje jaloers, wil dat ook wel

Viooltje

Viooltje

04-10-2018 om 19:22

Ik zie ook het probleem niet

Het enige dat ik kan bedenken is dat nadat de man is klaargekomen het voor hem ook echt klaar is, en als dan de vrouw nog niet is klaargekomen ze dus soort van pech heeft.
Maar als jullie nou zorgen dat jij je hoogtepunt(en) al hebt gehad lijkt me dat ook geen probleem. En als hij daarna nog wel door kan, dan fris je jezelf tussendoor even op en ga je gewoon weer verder.
Of zie ik iets over het hoofd, en er is er iets anders waar het probleem in zit?

Bots

Bots

04-10-2018 om 23:55

Vlgs mij

Staat er dat de vrouw het niet zo erg vindt maar dat de man het problematisch vindt worden als in gefrustreerd zijn?
Als hij alleen maar krampachtig bezig is voelt het misschien voor hem als tekortkomen?

Wonka

Wonka

05-10-2018 om 00:01

Ja Bots

Lijkt me duidelijk, want dat staat er ook
Maar 'willen presteren' lijkt mij minder aantrekkelijk dan het niet perfect doen.
Energie steken in het goed houden van je sex leven is altijd leuk, maar (persisterende) frustraties maken het mi niet leuker.

sexy lady

sexy lady

05-10-2018 om 00:23

het probleem

Ja Bots, dat is wel duidelijk.

Maar TS vraagt tips om er voor te zorgen dat hij niet meer zo snel klaar komt. Terwijl het probleem volgens mij 'in zijn hoofd' zit, en niet in zijn geslachtsdelen. En dat vraagt dus om een andere oplossing.

Ze moeten beiden 'gewoon' gaan accepteren dat dit bij hem hoort. Het niet meer als een 'probleem' zien waar ze 'last' van hebben.

Ad Hombre

Ad Hombre

05-10-2018 om 10:14

Sexy lady

Precies, en gezien de omschrijving hebben ze er allang mee leren leven (veel voorspel). Nu alleen nog accepteren dat hij nou eenmaal zo is.

Bots

Bots

06-10-2018 om 10:53

Hoooo

Ik reageerde op degenen die zeiden het probleem niet te zien.
Als er eentje een probleem heeft is er dus een probleem, of je dat nu snapt/ziet, of het je nu aangaat of niet.

Tips heb ik niet, die van mij had een tegenovergesteld probleem en daar bleek ik de oorzaak van te zijn 😁

Wonka

Wonka

06-10-2018 om 16:23

Prima Bots

Je kunt alles natuurlijk (willen) problematiseren. Kan hoor. Wel zonde van je leven!

Bots

Bots

07-10-2018 om 00:52

Huh..

Ik geloof niet dat je me begrijpt, ik geef het op.

Ad Hombre

Ad Hombre

07-10-2018 om 08:21

Bots

Ik vind het nog wel een beetje raadselachtig dat jij de oorzaak van het tegengestelde kunt zijn.

Bots

Bots

07-10-2018 om 11:14

Ad omdat jij het bent. Offtopic

Bij die van mij gebeurde niets dus laat staan te vroeg. Hij voelde geen chemie, hield niet van me en kon niet "presteren".
Dat ik 2 kinderen heb is een wonder.
Achteraf noemde hij het: ik heb de gok maar gewaagd, soms kan een verstandshuwelijk ook goed gaan.
Hij was dat alleen even vergeten te delen met me.
Gouden Kalfwaardig.

Ad Hombre

Ad Hombre

07-10-2018 om 11:30

Bots

Heb je wel eens overwogen dat juist dat een leugen is om wat voor reden dan ook? Wat dan ook is het een diep treurige mededeling.

Bots

Bots

07-10-2018 om 11:55

Ja absoluut.

Ik denk inderdaad dat er een dieperliggende reden is maar dat zal hij niet erkennen of onderzoeken.

Jane

Jane

14-10-2018 om 23:49

Voorspel?

Gunst dat vind ik nou echt typisch zo'n term van voor de ontdekking van de clitoris en de teloorgang van het schaamhaar. Wist niet dat die nog gebezigd werd. Alsof alles wat in aanloop naar de penetratie gebeurt maar een aanloopje is naar Het Grote Moment. Misschien zit daar wel de kern van het probleem.

Want waar zit hij eigenlijk het meeste mee? Dat zijn eigen genot van zo'n korte duur is of voelt hij zich tekort schieten tov jou?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.