Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Wat te doen?

Sinds kort heb ik een sexrelatie met iemand. Ik ben bij hem al diverse keren spuitend klaargekomen. In het begin vond ik dit raar aangezien mijn ex dat nog nooit voor elkaar heeft gekregen en ikzelf ook niet, maar inmiddels vind ik het niet meer raar.

Nu is dit van de week weer gebeurd. De dag erna kreeg ik een appje met de vraag of ik ben klaargekomen of dat ik heb geplast. Voor mij was daar maar 1 antwoord op.

Vervolgens kreeg ik een appje dat hij op huilend beneden heeft gezeten en daar heeft geslapen aangezien het boven zuur stonk. Hij heeft alles gewassen en een nieuw dekbed gekocht (inclusief de prijs).

Sinds die tijd is hij redelijk kortaf en heb ik het gevoel dat het mijn schuld zou moeten zijn, maar ik voel me nergens schuldig over.

Is dat verkeerd? Zou ik iets moeten zeggen of doen? Sorry zeggen terwijl ik nergens spijt van heb?

SoS

SoS

12-01-2020 om 12:28

Waarom

Ik verbaas me soms lichtelijk over de vragen hier en ook waarom het een vraag moet zijn terwijl er zoveel oplossingen voor de hand liggen.
Ik weet niet welke kant t allemaal opging, maar zoveel vocht meer dan een zaadlozing is dat niet.
Schuif dat dekbed opzij en gebruik een waterdichte molton of leg een handdoek in bed....heb ergens anders sex enz.
Denk dat de vraag geen schuldvraag moet zijn, maar hoe lossen we het op. En ja door de ontlading kan er wat urine vrijkomen en daar hoef je niets van te voelen. Ik krijg ook wat verkeerd beeld bij spuitend klaarkomen terwijl het enkel wat ml vocht zijn die er uit druppelen.

Huh?

'Vervolgens kreeg ik een appje dat hij op huilend beneden heeft gezeten en daar heeft geslapen aangezien het boven zuur stonk. '

Daar zou ik me persoonlijk meer zorgen om maken dan om het klaarkomen zelf. Hoe oud is je sexdate, 12?

Brave Hendrik

Brave Hendrik

20-01-2020 om 23:29

Ejaculatievocht

Het is toch geweldig dat je nu ineens spuitend klaar kan komen? Dat zou ik een feestje (voor twee) waard vinden.

Bij spuitend klaar komen, komt er enkele milliliters ejaculatievocht vrij verdund met waterige urine.
Zie: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ejaculatie_(vrouwen)

Dat zou je toch prima uit kunnen wassen. Dus waarom zit hij zo te huilen? Huilen van geluk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.