Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Websites voor vreemdgaan

Echt lang geleden dat ik op OO was..toen met vooral opvoedkundige vragen voor en over de kleintjes.
Maar de kleintjes zijn groter en mama is weer, tja iets meer vrouw en iets minder "alleen" moeder en echtgenote..?
Man zie ik bijna alleen in het weekend in verband met zijn werk.

Nou zat ik laatst wat te google-en en kwam (er is geen toeval) een website tegen voor getrouwde mensen die wel eens een ander getrouwd mens willen ontmoeten... Uiteraard voor meer dan koffie.

Ik geef toe: ik werd erdoor getriggerd. Wij leven al heel lang in harmonie maar wel als broer en zus. Ik voel me compleet vertrouwd met hem en adoreer mijn kids maar verlang naar.. Ach hoe kun je dit schrijven zonder voorspelbaar en clichématig te klinken? Vuurwerk, sterren zien, begeerd worden en begeren..Het klinkt niet maar jeetje, wat is sex toch een levenselixer.

Enfin, die bewuste site is heel aantrekkelijk voor als je dat zoekt, maar geen relatie (althans zo zie ik het). Ik ben vast niet de enige. Maar ik zou hier niet posten als ik er niet ook dubbele gevoelens bij heb. "Doe niet wat gij niet wil dat u geschiedt". Het bedrog. Safe sex-issues.

Ik ben erg benieuwd naar jullie meningen en/of ervaringen..!

Nu Mr Annoniem

Nu Mr Annoniem

20-09-2013 om 22:20

ik een geweldige vriendin gevonden

Na jaren geen fysieke intimiteit met mijn vrouw te hebben gehad, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en via een site voor een "tweede liefde" contact gelegd met een gescheiden dame.
Ik heb het met haar enorm getroffen, want naast de fysieke kant heeft ze ook erg veel aandacht voor de gevoelens waar ik door heen ga.
Wat ik vooral heb gemerkt, is dat alles waar je emotioneel en praktisch door heen gaat, overeen komt met wat er clicheematig geschreven wordt over minnaars/minnaressen. Ik zou zeggen Google er maar eens op. Nu anderhalf jaar later heb ik een geweldige vriendin er bij.

Overigens, ten aanzien van het gevoel van bedonderen, ben ik van mening dat het ook bedonderen is wanneer, je een vaste relatie hebt en het fysieke contact je ontnomen wordt.

Nicky

Nicky

21-09-2013 om 18:26

Nare gevoelens

Ik ben jaren geleden door een hel gegaan toen ik er achter kwam dat mijn toenmalige man er nog een relatie bij had. Zijn reden: wij hadden te weinig seks. Máár... ik had het van hem willen horen voordat hij zich met een andere vrouw inliet. Dan hadden we het kunnen bespreken en had ik geweten wat er volgens hem aan ons huwelijk schortte.
Nu zou je denken dat seks hebben zonder een relatie minder schadelijk is als je partner er achter komt, zoals in: "Het stelde niks voor." Maar het schaadt wel degelijk enorm!
Ik krijg tenminste hele nare gevoelens bij dit soort sites. De reclame voor een site als 'second love' gaat mij door merg en been.
Ik zou willen weten of je er wel met je man over hebt gepraat dat je naar meer intimiteit verlangd en dat je weer wil begeren en begeerd worden. Ik laat de sterren en dergelijke maar even buiten beschouwing voorlopig. Geef in ieder geval je man eerst een kans.

Wat als...

Hoe zou jij het vinden als je er bij toeval achterkomt dat je man al enkele jaren een vriendin heeft? Ik zou er net zo over denken als Nicky. Het gaat niet alleen om de sex, het gaat vooral om het liegen. Eerst een open en eerlijk gesprek met je man. Dat je de intimiteit mist. Als hij niets aan jullie relatie wil veranderen is het eerlijker om te vertellen dat je dan andere stappen wilt gaan ondernemen. Jij leeft als goede maatjes met je man, een vriend hoor je al helemaal niet voor te liegen, uit respect.
Dat Mr. Anoniem iemand heeft getroffen die hem goed begrijpt en waar hij zijn gevoelens kwijt kan,is belangrijk in een relatie. Er mist dus blijkbaar meer in zijn huwelijk dan sex.
Mr. Anoniem: "Overigens, ten aanzien van het gevoel van bedonderen, ben ik van mening dat het ook bedonderen is wanneer, je een vaste relatie hebt en het fysieke contact je ontnomen wordt." Ik vind dat een excuus om de leugens tegen je partner recht te praten.

+ Brunette +

+ Brunette +

22-09-2013 om 02:05

Kijk er ontzettend mee uit.

Als je meerdere malen hebt uitgesproken dat je de seks mist en je partner doet er niets aan maar verbiedt je ook om het bij een ander te zoeken, dan word je in een hoek gedrongen. Ik vind het dan wel degelijk een reden om "wat niet weet, dat niet deert" toe te passen wat betreft de gewetenswroeging. Het punt is: wat gebeurt er als de ander erachter komt? Je legt een tijdbom onder je relatie. "Wat gij niet wilt" is de moralistische versie van iets dat uiteindelijk neerkomt op zelfbedrog.

Spa tie

Spa tie

22-09-2013 om 12:01 Topicstarter

Reactie

Allereerst dank voor jullie reacties. Hieruit blijkt eigenlijk al het dubbele van die sites.
Aan de ene kant een positieve ervaring, iemand die er een fijne vriendin aan over heeft gehouden (hoewel zij als gescheiden vrouw wel jouw huwelijk moet accepteren - ik zou dan toch liever beiden getrouwd zijn). En aan de andere kant de pijn en verdriet van de bedrogene..

Ik heb met mijn man al vaker gesproken over ons gebrek aan intimiteit, fysiek contact. Hij heeft die behoefte gewoon niet zo. Maar ik wel en dat weet hij. Ik heb zelfs al aangegeven dat ik niet kan garanderen niet eens "buiten de deur" te gaan kijken. Hij heeft daarover bijna letterlijk gezegd "als ik het maar niet weet".

Dat neemt niet weg dat ik het niet als een vrijbrief zie en zeker wel een drempel ervaar om actief op zoek te gaan..

Hombre

Hombre

23-09-2013 om 09:46

Vrije markt

Als ik de reacties zo lees ben ik ineens een warm voorstander van 2nd love. Zo krijgen de heren en dames wanpresteerders misschien nog eens het gevoel dat ze concurrentie hebben. Dat kan vast geen kwaad.

Mens

Mens

26-09-2013 om 09:00

Mits het maar open en eerlijk is

Op zich heb ik geen bezwaar tegen site's als Second Love. Mits het binnen de relatie maar open en eerlijk is.
Ik weet dat ik binnen onze verder overigens verder fijne veilige relatie te kort ben geschoten op sexueel gebied. Waardoor mijn partner het ergens anders heeft gezocht. Ik ben daar op een hele nare manier achter gekomen. Als je dan in de kerstvakantie periode tussen de Top 1000 alle tijden door constant deze reclame hoort dan doet dat pijn.
Op zich gun ik hem best dat stukje wat ik hem niet kan bieden bij een ander en inderdaad dan liever bij iemand die weet dat het een second love is. Maar....... ik had het zo graag geweten dan had ik het begrepen was ook moeilijk geweest maar nu speelt wantrouwen een enorme rol in onze relatie. Dat maakt de relatie stuk en niet de second love. Hij heeft het niet verteld om mij te beschermen. Maar uiteindelijk maakt dat juist onze relatie stuk.
Dus op zich heb ik niets tegen de reclame en tegen second love maar wel open en eerlijk.

Charis

Charis

27-09-2013 om 09:20

Het gras is groener

Waar kies je voor? Stiekem seks buiten de deur met grote kans op stranden van je relatie en een hoop ellende.
Je kunt seks met anderen voorstellen aan je man en kijken hoe hij reageert. Het kan zijn dat hij dat prima vindt, maar ook dat je relatie een deuk oploopt.
Je kunt ook proberen wat aan het broer/zus-verhaal te doen. Dat zou mijn eerste keuze zijn denk ik.

Als je relatie meer werkt, stop er dan mee

Ik vraag me af wat voor "liefdesrelatie" iemand nog heeft met zijn/ haar partner als je om je heen gaat kijken naar iets beters.
Het lijkt mij dat je de vertrouwde sleur niet gedag wilt zeggen, en eerst even wilt proeven of er misschien iets beters op de route ligt.
Er is dan allang geen vertrouwensbasis meer, als je in gedachten al aan het vreemdgaan bent.
Voor jou gevoel leef je misschien in harmonie, maar daar hoort ook eerlijkheid en vertrouwen bij.
De harmonie die jij, in je relatie ziet, is naar mijn idee meer een berusting in een bepaald soort comfortabele vriendschap met je partner.
Je verlaat je comfortzone op het moment dat je een relatie naast je huidige relatie gaat onderhouden.
Dit kan heel veel pijn, stress, jaloezie en wantrouwen gaan veroorzaken, allemaal gevoelens waar jij en je partner(s) erg ongelukkig van worden.
Kom van je roze wolk, en bekijk de realiteit open en eerlijk.

Spa tie

Spa tie

27-09-2013 om 16:25 Topicstarter

Hohoho

Hoezo roze wolk? Als je op een punt belandt in je relatie dat het gebrek aan fysiek contact, intimiteit bijna letterlijk pijn doet, daar is niets roze aan. En de realiteit is dat mijn echtgenoot het prima vindt zo. Dat we desondanks van elkaar houden en het verre van slecht hebben samen, met twee gezonde en happy kids, is misschien bijna niet te begrijpen.

Maar ik ben niet zijn moeder hè. Het is niet langer mijn zorg en verantwoordelijkheid om iets aan die broer/zus relatie te doen. Niemand die zegt: wat erg dat een man zijn vrouw emotioneel zo verwaarloost. Wat triest dat hem dat kennelijk niet voldoende interesseert. Wat zul jij je vaak eenzaam voelen. Nee, de vrouw draagt haar leed met opgeheven hoofd. Nou sorry, ik niet. Niet meer. Heb me inmiddels aangemeld bij een website en ik word er nu al behoorlijk vrolijk van!

Lieve Spa tie

Je interpreteert "roze wolk" anders dan ik bedoelde.

Ik wil je graag waarschuwen voor de verstrekkende gevolgen van een relatie buiten je huwelijk om.
Het kan een onoverzichtelijke, en voor alle partijen (kinderen, ouders, schoonfamilie en vrienden incluisieve), zeer pijnlijk gebeuren worden.
Ik hoop dat je jezelf realiseert dat dit meer eenzaamheid gaat brengen dan dat het gaat oplossen.

Charis

Charis

27-09-2013 om 17:21

Gezonde, happy kids

En nu maar hopen dat het allemaal zo goed blijft.

Spa tie

Spa tie

27-09-2013 om 17:49 Topicstarter

Hoop

doet leven. Het zou grappig zijn als het niet zo aanmatigend was. "Hopen dat de kids gezond en happy blijven" . Omdat mama misschien een keer, of god verhoede twee keer, vreemd gaat? Hou maar op. Vreselijk.

Pluto

Pluto

28-09-2013 om 19:45

Laat eens wat horen van het vervolg

Beste Spa tie,

Ik zit als man al jaren in een exact zelfde situatie. Geen intimiteit, laat staan sex, maar verder alles pais en vree. Mijn liefde voor vrouw en kinderen heeft me altijd tegengehouden, maar al heel lang twijfel ik over zo'n stap als die van jou, want zo'n situatie is om gek van te worden. Het is erg slecht voor je gevoel van eigenwaarde als degene waar je zo veel van houdt je met geen vinger aanraakt.

Ik denk dat je man en je kinderen er alleen maar baat bij hebben als jij op deze manier je frustratie kwijt kunt. Zelf heb ik nog nooit zo'n stap aangedurft. Ben dus heel benieuw hoe het je vergaat, en ik vind het hoe dan ook dapper. Succes!

Koppelaar

Koppelaar

29-09-2013 om 12:27

Ik zie mogelijkheden.

Spa tie en Pluto! Probeer het eens samen!

Spa tie

Spa tie

29-09-2013 om 17:19 Topicstarter

Alleen

als jij ook meedoet Koppelaar. Dan ook maar flink de bloemetjes buiten zetten. Haha.

En Pluto: ik ga volgende week al iemand ontmoeten.. Maar weet nog niet of ik het verslag daarvan hier post.
Heb jij met je vrouw vergelijkbare gesprekken gehad als ik met mijn man? Weet je hoe zij over jou, over jullie (gebrek aan) lichamelijk contact denkt?

Pluto

Pluto

02-10-2013 om 22:48

Spa tie

Ja

herbie

herbie

30-06-2014 om 19:22

en hoe is het afgelopen

ook ik heb zo een zelfde relatie en mag wel naar andere oplossingen kijken van mijn vrouw maar ben benieuwd hoe het bij jou is afgelopen

De stap

Ook ik worstel al jaren met het probleem zoals jullie hierboven beschrijven. Ik ben van mening dat het onthouden van lichamelijk contact, en ook niet in de gaten hebben wat je je partner daarmee aandoet, ook een vorm van emotionele verwaarlozing is. Als je dit meerdere malen ter sprake hebt gesteld, bezoek aan huisarts etc, en uiteindelijk werkt dit niet, vind ik niet dat je jezelf verder moet blijven pesten. Ik vind het ook geen bedrog meer als je er dan een maatje bijzoekt. Als je partner waar je het op alle andere punten goed mee kunt vinden, samen kinderen mee hebt, en een fijne vriendenkring, je op dit punt in de steek laat, of het probleem niet als probleem ziet, is het naar mijn mening legitiem om er iemand bij te zoeken, die in de zelfde situatie zit.
Ik weet echter nog niet hoe? Werken die commerciele sites wel?
Ik zoek geen eenmalig contact

Nu Mr Annoniem

Nu Mr Annoniem

14-07-2014 om 01:54

De sites werken

Amigo: Mijn ervaring is dat Second Love en Secret Flirt in principe werken.
Ik heb nog steeds contact met mijn vriendin die ik daar heb leren kennen en ben ondertussen wel flink aan het stoeien om de intimiteit in mijn relatie te herstellen. Daar is heeeeeeeeel veel geduld voor nodig, wat ik gemakkelijker kan volhouden dankzij mijn minnares.

Ik ben verder erg benieuwd hoe het Spa Tie is vergaan.

brenda

brenda

14-07-2014 om 11:45

sites werken!

Via secret flirt en victoria milan heb ik twee en half jaar geleden diverse koffiedates gehad. Met twee mannen verder gegaan. Nu dus twee mannen die ik beiden wekelijks zie. De een weet van de ander, de ander niet van de een. Ik kom bij een iemand thuis, hij bij mij. We gaan weekendjes weg. We hebben alkemaak thuis een wettige partner waarvan we houden maar waarvan we mantelzorger zijn. Vrijen is maar klein aspect binnen de relaties met mannen. Het bizarre is dat de mannen elkaar kennen.

tranquilo

tranquilo

19-08-2014 om 00:23

student

Vaak zie ik dat getrouwde mensen problemen hebben als het op seks gebied gaat. Maar wat is jullie advies voor een student die al jaren de toyboy zou willen zijn van een milf/ cougar en dan puur om elkaar te verwennen. Wie heeft er advies/ tips/ sites of interesse?

Ellen

Ellen

05-08-2015 om 22:15

Nieuw

Hallo

Ik kom jullie vergezellen.

Ellen

Ellen

05-08-2015 om 22:20

Irritatie

laat maar zitten, ik zit hier denk ik niet goed

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.