Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Johan

Johan

23-10-2020 om 21:27

Wilde zoon

Onze oudste zoon van bijna 11 jaar oud is klassiek autistisch en hij zit al in de puberteit. Hij pubert op dit moment als het uiterste en daarom is hij ook heel seksueel actief. We merkten dit doordat onze jongste zoon constant aan ons verteld had dat zijn broer boven vieze dingen doet! Ook ging onze oudste zoon sinds hij in de puberteit zit, veel vaker naar zijn vriendinnetje toe. Mijn vrouw controleert vanaf toen altijd hoe het met onze zoon gaat, door hem bijvoorbeeld te vragen hoe het mastruberen ging. Ook zorgt mijn vrouw er altijd voor dat onze zoon een condoom aan heeft, als hij naar school gaat. Ook vonden wij het heel goed dat onze zoon in vriendin van zijn eigen leeftijd had, want daarin kon hij zijn puberteit in kwijt! Sinds vorige week heeft onze zoon aan ons verteld dat zijn relatie met zijn vriendin uit is gegaan, doordat hij aan zijn vriendin heeft verteld dat hij vreemd is gegaan met een andere jongen. Onze zoon was daar heel erg verdrietig om, want zijn vriendin was heel erg aardig geweest en onze zoon hoopte met haar later kinderen te krijgen! Sinds zijn vriendin het uit heeft gemaakt, merken we dat onze zoon veel meer tijd door brengt op zijn slaapkamer. Nu zegt onze zoon dat zijn ex al een week niks tegen hem gezegd heeft. Dit doet heel erg pijn, want onze zoon hield erg van zijn vriendin! Onze zoon is toch van plan een brief aan zijn ex te schrijven, in de hoop haar terug te krijgen. Wat kan onze zoon het beste aan haar schrijven?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Echt?

'Wat kan onze zoon het beste aan haar schrijven?' Is dat het enige probleem dat je hebt? Niets schrijven. Die vriendin komt niet meer terug.
Ik zou een andere vraag stellen: wat kan je zoon daarvan leren?
En volgens mij zijn er dan nog wel meer problemen.

Tsjor

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.