Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

verliefd

verliefd

01-12-2008 om 22:31

Zo'n fijne ervaring gehad

Dit is niet iets wat ik met vriendinnen bespreek, even opbellen : "ik heb toch zo;n lekker sex gehad". Dus vandaar hier maar even.

"IK HEB GISTEREN AVOND ZO;N WAANZINNIGE SEX GEHAD"

steeds als ik denk, wow dit was geweldig dan is het de volgende keer nog geweldiger.
Ik word ouder, halverwege 30, en dat schijnt er mee te maken hebben.
Maar ik ben ook zo verliefd, we zijn al 16 jaar samen, maar ik word steeds verliefder. Als hij me zoent dan worden mijn knieeen week en voel ik me weer 16 jaar !

ongelooflijk wat een man!!

Ik ben vreselijk hebberig dus ik wil hem helemaal voor mezelf houden, maar eigenlijk zou iedereen het eens met hem moeten doen! Dat gun ik elke vrouw!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Me too

Me too

01-12-2008 om 23:08

Wat een goede draad

Een draad voor de geheimen die we zelfs niet aan onze beste vriendinnen durven te vertellen. Wat een goed idee! Dat heb ik juist nu even nodig.
Mijn sekservaring gisteren was niet zo geweldig door een onhandige houding. Maar wel heel spannend en leuk omdat het heel snel en heel stiekem was. En we heel erg betrapt konden worden. Ik krijg een nu rood hoofd tijdens het typen. Het was in de kelder toen ik een pak koffie voor de aanwezige visite ging halen. Vriendlief liep onopvallend mee. Althans, dat hopen we!

teipi

teipi

02-12-2008 om 10:57

Inderdaad

goede draad dit.
een mooie tegenhanger voor alle problemen, vreemdgaan enzovoorts: gewoon heerlijke sex met je eigen vent.
hier gisteren ook. niet stiekem oid, gewoon in ons eigen bed maar heerlijk, dat wel!

zonnetje

zonnetje

02-12-2008 om 13:34

Stonden de sterren goed of zo?

Want ik heb ook bijzonder plezierige herinneringen aan afgelopen zondagavond.....

zonnetje

troela

troela

02-12-2008 om 13:34

Ow zwijmel

Hier ook geweldige sex en nog smoorverliefd na 4 jaar. We hebben heel wat stormen doorstaan maar de sex was en bleef vanaf dag 1 geweldig. Mijn huidige man heeft ervoor gezorgd dat ik op mijn 39ste voor het eerst een orgasme kreeg, na 10 jaar huwelijk en 3 kinderen!! Hij besteed heel veel aandacht aan mij zodat ik aan mijn trekken kom, iedere keer weer en vaak verassend en anders. Wij hebben ook het vertrouwen in elkaar om alles te proberen behalve sm, dat ligt ons beiden niet.
Nooit geweten dat sex zo zalig kan zijn! Maar dat komt ook mede omdat we echte maatjes zijn en ik me heel erg vertrouwd voel bij hem. Ik denk dat ik maar even naast hem kruip, hij slaapt vanwege nachtdienst.
Zo'n man gun je inderdaad iedere vrouw, helaas gun ik niemand de mijne haha!

kopje koffie

kopje koffie

02-12-2008 om 19:34

Ja, maar ook

op zaterdag avond, heerlijke seks gehad,
alleen toen ik zondag van de buurman op hyves een berichtje kreeg dat ik de matrassen eens moest smeren......... hij had ons gehoord, en dat terwijl wij achter en hen aan de voorkant slapen....
ja wat moet ik daar nu weer mee

kopje koffie.

teipi

teipi

02-12-2008 om 21:36

Kopje koffie

"ja, wat moet ik daar nu weer mee"

Lak aan hebben en genieten van je goede sexleven!!!!!

kopje koffie

kopje koffie

02-12-2008 om 21:44

Oja hoor

ik heb er ook lak aan,
wel grappig ik ken mijn buurman al heel lang (heb nog verkering gehad met zijn oudere broer zo'n 23 jaar geleden),
Maar 't is wel waarheid, des te langer ik met mijn man samen ben, (20 jaar) hoe beter de sex word. Ik kan zelfs genieten van anale sex.

Ben 36, man 43 en al bijna 20 jaar samen.

Kopje koffie. ( nu aan een glaasje rode wijn)

Verliefd

Verliefd

03-12-2008 om 12:17

Ik zeg altijd

dat de buren: ons beter kunnen horen vrijen dan horen ruzie maken.

anno

anno

03-12-2008 om 12:57

En ik ...

Ben zo jaloers op jullie! wij hebben bijna nooit geen sex meer. En ik mis het zo. Nee, ik ben geen vrijgezel, ik heb een vriend, kan niet zonder hem maar de sex is al jaren waardeloos.
En om buiten de deur te gaan eten is ook geen oplossing.

Maar dames, ik wens jullie veel plezier!!Geniet er van.

Ook

Ook

03-12-2008 om 14:29

Ook een lange relatie

Van 21 jaar en het wordt alsmaar leuker en beter en fijner en vaker. Ik geniet er nu echt meer van dan vroeger en kan ook vaak met rode wangen terugdenken aan de avond ervoor. Heerlijk!

Dames, geniet ervan! Enne Anno, ik hoop dat er voor jou ook betere tijden gaan komen

Gnome

Gnome

05-12-2008 om 06:52

Nu even niet, nou ja minder

Tja, 3 maanden geleden bevallen van een klein mannetje en daarbij ingescheurd, dus de sex is op het moment voor mij niet zo heel erg geweldig. Ik kom ook echt niet, wat ik of wij ook proberen, ach ik lees dat het helen van littekens een jaar kan duren... Dus dat staat even op een wat lager pitje...

Knuffelen is ook fijn

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

05-12-2008 om 11:14

Gnome

Ben zelf niet ingescheurd maar wel ingeknipt en had dus ook een litteken. Na een maand of twee, drie kun je het wel weer eens voorzichtjes proberen, misschien heb je geluk!

Seks: geen vaste partner die ik al jaren ken, heb wel een paar losse scharrels die allemaal van elkaars bestaan afweten, ik ben erg aan het experimenteren en daar vloeien interessante nieuwe ervaringen uit voort.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.