Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Pardoel!

Pardoel!

30-07-2017 om 19:08

Zoon (13) krijgt naar gevoel na het masturberen

Het kwam ineens ter sprake tijdens een autorit en ik leg het even neer. Zoon herinnerde mij aan een paar dagen terug dat hij boos was en verdrietig, hij zei eerst dat hij had gedroomd, maar kwam er nu op terug en zei dat hij zich heel boos en verdrietig voelde als hij klaar was met masturberen.

Beetje zo gebabbeld ik had voor mij duidelijk dat hij gewoon doet zoals je kan verwachten, maar als hij klaarkwam voelde hij een minuut of 2 erna een boze bui komen. Zo diplomatiek mogelijk gevraagd of het niet fijn is, dat was het wel, maar toch wordt hij boos zei hij mokkend. Schaamt hij zich dan? Nee, hij weet dat zat jongens dat doen.

Iemand een suggestie?

tante Sidonia

tante Sidonia

30-07-2017 om 23:00

ja:

POIS

Post Orgasme Illnes Syndroom

Google er maar een op. Het klopt niet helemaal maar zeker deels. Komt alleen voor bij mannen, behalve een slecht humeur schijnen er ook vaak verschijnselen van verkoudheid en koorts bij voor te kunnen komen. Zou er wel serieus over aan de bel trekken bij een arts.Wel naar als het dat is. Zeker voor zo'n jonge knul.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.