Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

nikje

nikje

29-02-2012 om 18:15

Ecodrome, zwolle

We willen met kinderen (9, 6 & 2) naar ecodrome. Is dat een beetje leuk? Het lijkt op de site erg leuk!
Ik realiseer me dat er voor jongste weinig aan zal zijn maar misschien valt dat mee?
Wie kan me meer vertellen?

Alvast bedankt!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Heel leuk

Wij vonden het een paar jaar geleden erg leuk kinderen waren toen 10-7-5 dus wel wat ouder!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Bestaat dat dan nog?

Het zou toch dicht gaan?

Het is laagdrempelig, dus vooral met jonge kids best leuk.

bertje1

bertje1

03-03-2012 om 17:41

Aardig

wij zijn er pas nog geweest; het gaat 1 april dicht, helaas. Onderhoud is wel achterstallig, wij gingen met museumkaart dus dan kijk je niet naar prijs-kwaliteit. Ik denk dat het meer met de tijd mee had moeten gaan. Op zich wel leuk hoor. Je ziet opgezette beesten (erg leuk), het is ook buiten en spinnen en zo.
Misschien kombineren met het bakkersmuseum in hattem... dat is echt ge-wel-dig (met voorstellinkje van bakker).

Monet

Monet

04-03-2012 om 07:26

Vandaag en morgen grote korting via groupon

http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/expeditie-ecodrome/3792068?nlp=&CID=NL_CRM_1_0_0_64&a=1646

geldig in de maand maart op woensdag, zaterdag en zondag! Pak je voordeel zou ik zeggen

Syl

Syl

05-03-2012 om 18:01

Leuk!

Wij zijn er onlangs nog geweest. Zeker leuk om nog te doen voordat het zijn deuren sluit! Het 'achterstallig onderhoud' vond ik nogal meevallen. Het is geen flitsend park, nee, maar daardoor juist wel gemoedelijk, echt 'eco'. Ik vond het een leuk uitstapje met kids en snap er niets van dat juist dit museum moet sluiten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.