Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

Stenna

Stenna

04-12-2015 om 15:22

gemengd familie-uitje in kerstvakantie

Wie heeft er tips voor een familie-uitje met twee gezinnen in de kerstvakantie? Doel is dat de kinderen en jongeren bezig zijn en de ouders wat tijd hebben om bij te praten (dus geen film of circus). De kinderen varieren nogal, van 8 tot 17 jaar, waaronder een rustig meisje, drukke jongetjes en game-verslaafde pubers. Ik kom er niet, wie weet er wel wat?
Mag ook helemaal in het noorden van het land zijn, of net over de grens ofzo. Ook het midden of het westen is geen probleem. Zuiden is meer in noodgeval (als het echt de leukste optie is).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Katniss

Katniss

04-12-2015 om 15:28

Schaatsen

Schaatsen. Misschien op die lange ijsbaan in Flevoland (die staat ook nog op mijn wensenlijstje als uitje).

saai misschien

Maar een boswandeling vind ik voor zoiets ideaal. Kinderen een bal mee of een mountainbike, en jullie kunnen lekker kletsen. Tenminste,zo werkt dat bij onze kinderen wel. Ook nu de oudste nota bene al 18 is. Kies anders een extra cool bos, met een klimpark oid als attractie op het eind. Of - wat cultureler...Veluwe. Met een bezoekje aak kroller mueller op het eind. Geo cachen maakt een wandeling door een onbekend bos ook extra leuk, en met een paar grote pubers die de leiding nemen slenteren jullie er met de volwassenen lekker achter aan.

Ingrid

V@@s

V@@s

04-12-2015 om 17:30

http://www.spelerij.nl/

De gameverslaafde pubers vinden het lassen vast leuk, en voor jongere kinderen is er zeker genoeg te doen.

Ellen

Ellen

04-12-2015 om 19:10

Het Nationaal Militair Museum

Zie titel! Leuk voor jong en oud.

V@@s

V@@s

04-12-2015 om 19:38

escher in het paleis

Voldoende gelegenheid op te praten en volop interactiefs om de kinderen bezig te houden.

Katniss

Katniss

04-12-2015 om 19:43

Muiderslot

Ik las op FB dat het Muiderslot in de kerstvakantie versierd is in kerstsfeer. Je kunt daar ook prima koffie drinken en kletsen, en het is heel leuk voor kinderen.

Eko

Eko

04-12-2015 om 20:53

Of..

GeoFort? Genoeg parkeerplek, hartstikke leuke expositie, je kan kinderen van 8-17 daar rustig vrij laten scharrelen in de speeltuin of op het forteiland en ze hebben erg lekkere hapjes in het cafe. En als je op de goede dag komt kan er zelfs geminecraft worden

Jamie

Jamie

04-12-2015 om 21:01

Indoor glow in the dark midgetgolf?

Stenna

Stenna

05-12-2015 om 10:03

joepie

leuke tips! Veel dank!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.