Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

P

P

16-11-2011 om 08:41

Gevraagd: tip voor vrijdagmiddag

Onverwachts zit er een vrije vrijdagmiddag in voor mij en de jongens overmorgen. Heeft iemand een leuk idee om te doen rond de grens NH en ZH?

Ik dacht aan het http://www.sciencecentre.tudelft.nl/ maar ik twijfel wel wat, is dat leuk op een schooldag? Eigenlijk ga ik liever naar buiten: weet iemand een mooi bos met rondwandeling in herfstkleuren? We gaan altijd naar dezelfde plekken in de buurt en dat wordt ook wat saai

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marja

Marja

16-11-2011 om 15:13

Je kan het combineren

Hoewel ik Delft niet echt grens zuid/ noorholland vind, is het science center geloof ik wel leuk. Je kan het combineren met een wandeling in de Delftse Hout (vier autominuten ervandaan) en dan lekker warme chocola drinken bij Knus.

Vic

Vic

16-11-2011 om 23:05

Goede vraag hoor. Als ik wil wandelen ga ik nog steeds naar Middenduin of Bloemendaal aan Zee (Parnassia). Je kunt ook wandelen in Groenendaal, maar jouw zoons zijn natuurlijk veel te oud voor de speeltuin daar. Ik vroeg me dus laatst ook af of er niet iets bossigs in Zuid-Holland is. Ik zou het zo snel niet weten, maar misschien is het wel om de hoek

Waterleidingduinen

De Oase (waterleidingduinen), ingang Vogelenzangseweg, Vogelenzang, zijn ook erg mooi...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.