Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

Koffiekop

Koffiekop

29-12-2016 om 14:11

Hoe goed/slecht is 5e rang in het Circustheater?

Ik wil met dochter naar de Lion King. Maar ik schrok nogal van de prijzen... Het wordt dus sowieso een doordeweekse dag, dat scheelt al een hoop. Maar ik vraag me af, hoe goed/slecht zijn de plaatsen op de 5e rang? Als je de plattegrond hebt (http://www.stage-entertainment.nl/media/9853/stoelenplan_tlk_dec2016.pdf) zijn de 'losse' plaatsen uiterst links en rechts bijvoorbeeld 5e rang. Als je de voorste plaatsen zou nemen (rij 1) dan zit je denk ik wel hoog en dus heel erg links of rechts van het podium, maar wel redelijk vooraan. Hoe is het zicht daar? Iemand enig idee? Of is het het prijsverschil (24 vs 43 euro) om toch 3e rang te gaan zitten?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mandy

Mandy

09-01-2017 om 22:18

Kan wel

Het is sowieso lastig daar aan de zijnkant, maar heel goed te doen. Wij zaten 2e rangs, maar wel op zij. Volgens mij maakt het niet zomveel uit, de licht of de donkerblauwe plekken opzij.
Wel een heel mooie musical, waarbij ook tussen het publiek gespeeld wordt.
Heel veel plezier

bieb63

bieb63

09-01-2017 om 23:27

Prima

Het theater is niet zo groot, dus eigenlijk zitje overal wrl goed. Alles goed zichtbaar.

Silver

Silver

15-01-2017 om 19:32

5de rang

Mijn man zat ooit eens 5de rang bij de 'Phantom'. Lang geleden dus. Hij zat achter een pilaar. Vond de muziek mooi- maar zag geen steek.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.