Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

Barvaux

Barvaux

15-08-2014 om 13:23

Leuk uitje voor aanstaande zondag en maandag

Weet iemand nog een leuk uitje voor zondag en maandag als afsluiter voor de vakantie? Ik zoek iets wat tijdelijk is, dus zoiets als een vliegerfestival of zo iets of wat dus niet goed te vinden is op internet.

bibi63

bibi63

15-08-2014 om 13:56

Weet niet waar je woont, maar

als je zelden of nooit in Den Haag /Scheveningen komt is er aankomende dagen het jaarlijkse internationale vuurwerkfestival op de boulevard van Scheveningen. Dat kan je dan combineren met legio andere activiteiten in de regio Den Haag (zover je niet in die buurt woont.
Bibi

Barvaux

Barvaux

15-08-2014 om 16:07

Helaas

Dat is vanavond en morgenavond en dan hebben we al plannen.

gai

gai

15-08-2014 om 21:35

dit?

Ik ben net terug van the art of the brick in de expo in Amsterdam. Erg mooi en veel jonge kinderen aanwezig. Beneden mogen ze zelf bouwen

Barvaux

Barvaux

19-08-2014 om 10:43

Gai

Dat is uiteindelijk ook precies wat we gedaan hebben alleen waren we niet de enige met dat idee. Het was echt stervensdruk. Ik wilde het eerst niet doen vanwege de slechte kritieken hier op het forum maar juist met oudere kinderen was het voor ons erg leuk. Met te jonge kinderen is het gewoon een museum en dat moeten ze maar leuk vinden.

Ik vond de parkeergarage wel onevenredig duur, het was de helft van de entreekosten!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.