Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

judiths mama

judiths mama

28-07-2013 om 18:12

Lunch in leiden

Komende woensdag ben ik met de kinderen (8 en 10) in Leiden en we gaan daar lunchen.
Nu zijn er vast genoeg plekken waar we wat kunnen eten, maar misschien kent iemand hier een leuk adresje. Het liefst in het centrum of op loopafstand.

Saskia

Fiorucci

Fiorucci

28-07-2013 om 18:24

Tips

Bagels and beans in de Haarlemmerstraat, en natuurlijk het pannekoekenrestaurant : www.schaapsbel.nl
Aan de Beestenmarkt in het centrum.

Deze

Ik kom eigenlijk nooit in Leiden maar een paar jaar geleden heb ik heerlijk geluncht bij de Grote Beer. Locatie ook erg mooi.
http://www.cafediner.nl/

marinade

marinade

28-07-2013 om 19:27

Zijlpoort

Bij de Zijlpoort is een leuke brasserie op een prachtige plek aan het water. Verder midden in de stad (bij de V&D), in de Oude Rijn, liggen dus terrassen in het water. En in de Hortus, bij het Rapenburg is ook een mooie lunchgelegenheid.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

marinade

marinade

28-07-2013 om 19:27

Zijlpoort

Bij de Zijlpoort is een leuke brasserie op een prachtige plek aan het water. Verder midden in de stad (bij de V&D), in de Oude Rijn, liggen dus terrassen in het water. En in de Hortus, bij het Rapenburg is ook een mooie lunchgelegenheid.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

judiths mama

judiths mama

29-07-2013 om 09:17

Fijn

Dat moet goed komen!

Saskia

Fiorucci

Fiorucci

29-07-2013 om 14:06

Veel plezier

Leiden is leuk!

judiths mama

judiths mama

31-07-2013 om 21:27

Leiden is leuk!

We hebben enorm genoten! Het Boerhave museum is een aanrader. Lekker geluncht aan het water, kortom, vakantie!

Fiorucci

Fiorucci

31-07-2013 om 21:47

Leuk zeg

Boerhave is inderdaad heel interessant. Fijn dat jullie zo'n leuke dag hadden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.