Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

Lunchen / hangen in nijmegen

Hallo,

Binnenkort spreek ik met een vriendin af in Nijmegen. Hebben jullie tips over een fijne plek in het centrum waar we kunnen lunchen en lekker kunnen blijven hangen? Voorkeur voor gezellige, warme sfeer, fijne stoelen, goed (eerlijk) eten, goede bediening, niet te gelikt.

Dank jullie wel vast!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Serra

Serra

08-12-2011 om 12:44 Topicstarter

Niemand uit nijmegen?

Of ben ik te ongeduldig )?

Lunchen in nijmegen

Nijmegen is een studentenstad, dus genoeg niet al te gelikte gelegenheden. Op het koningsplein midden in de stad zijn verschillende lunchcafé's, daar zou je eens kunnen kijken. Koffiehuis Weetjewel in de Priemstraat (even zoeken, het is een klein straatje) is heel gezellig en ze hebben er de lekkerste appeltaart die ik ken. Verder is de Blonde Pater in de Houtstraat ook leuk; hun tosti garbage is echt aan te bevelen. Wel is het daar vaak heel erg druk en de stoelen zijn niet superlekker. Het vlaams arsenaal in de marikenstraat is ook heel gezellig, maar ik weet niet heel zeker of je daar ook kunt lunchen (dacht het wel).
Mijn favoriet echter is lunchcafé Blixem op de Groesbeekseweg. Je moet er een stukje voor het centrum uit, maar het is echt de moeite waard. Blixem wordt gerund door verstandelijk gehandicapten, de bediening is altijd vriendelijk en het eten superlekker. Ook heb je er meteen een winkeltje bij waar je heel leuke kadootjes kunt kopen.
Veel plezier! n@nny

Serra

Serra

08-12-2011 om 13:29 Topicstarter

Dank!

Dank je wel N@nny!!

Faith

Faith

09-12-2011 om 11:42

Plein

Hoi Serra,
Ik ben er net geweest met lief. We hebben geluncht bij een koffie- en theehuis, volgens mij. Ik weet de naam niet meer maar het lag op een soort splitsing van (winkel)straten. Volgens mij wit aan de buitenkant met veel ramen. Leuke kaart en soorten thee. (en ook koffie) Ik vond de presentatie erg leuk.
Let ook op de nieuwe Tiger.de winkel. Had ik nog nooit gezien maar is heel leuk. Faith

Serra

Serra

11-12-2011 om 08:47 Topicstarter

En het is geworden...

We zijn eerst vanaf het station de eerste de beste gelegenheid ingegaan omdat we naar de wc moesten. Was volgens mij du commerce. Prima voor een kopje koffie maar niet wat we zochten om te blijven hangen.
Na een fikse wandeling waren we op weg naar het Arsenaal (onderweg gespot) maar viel ons oog ineens op een leuk uitziend cafeetje in een rij 'verschrikkelijk commercieel' uitziende tenten: Camelot.
Beetje art deco stijl, leuke bediening en heerlijke broodjes. Klap op de vuurpijl was een chocoladebordje.... Hmmmmmm.

En Faith, bedoel jij Staps misschien? Dat straatje wat vanuit daar het centrum uitloopt is ook super leuk zeg...

Nogmaals dank voor het meedenken!

Serra

Serra

11-12-2011 om 08:48 Topicstarter

Hmmmm = mmmmmmm

natuurlijk )

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.