Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

Kukimonster

Kukimonster

16-11-2015 om 18:52

Met kleintjes (4 & 5) naar Amsterdam?

Hallo! Mijn moeder wil graag haar kleinkinderen (de kinderen van mijn zus) meenemen naar Amsterdam. Ze dacht eerst aan een rondvaart maken en wat eten in het centrum, maar met die drukte en die aanslagen vindt me zus dat maar niks, zeker niet op deze leeftijd. Vandaar dat ze zoeken naar een ander alternatief.

Ze zoeken naar een uitje wat leuk is voor jongetjes van 4 en 5, op een plek waar ze goed te overzien zijn en wat makkelijk te bereiken is met het OV. Ik suggereerde het Amstelpark, maar daar gaan ze al redelijk vaak heen blijkbaar

Heel erg bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Er is veel

http://kidseropuit.nl/nemo-met-kinderen/

NEMO is ook al leuk met kleuters. Het Scheepvaartmuseum daar vlakbij is ook leuk. Artis kan natuurlijk altijd. En het Tropenmuseum is, ook zonder dat je in het kindermuseum kan, een belevenis.

Kukimonster

Kukimonster

16-11-2015 om 23:00

Dank je!

Kijk dat wist ik niet van NEMO, dacht altijd dat, dat voor wat oudere kinderen was! Dat helpt al een hoop

Jamie

Jamie

17-11-2015 om 08:49

nemo

Nemo is ook voor die leeftijd al leuk (niet alles) maar zorg vooral dat je daar niet bent tijdens een schoolvakantie of in het weekend. Dan heb je alleen maar last van pubers die er op een schooluitje zijn en die zullen niet al te lang zijn waar jouw kleuters het leuk vinden. Op andere dagen komen ze nergens bij.

Wel rondvaart

Als je bezorgd bent om de drukte, ia een rondvaart juist wel ideaal. Op een boot kan je ze niet kwijt raken en springen ze niet voor een tram. Op een boot vermaken kinderen zich prima.
Wat betreft de angst voor gevaar; ik liep gisteren over de bloemenmarkt en Leidsestraat en voelde geen vleugje spanning. De sfeer was gezellig met al die kerstverlichting in de bomen en tussen de gevels, net als andere jaren.

Tip; stop de kinderen een briefje met telefoonnummer in hun broekzak, igv ze zoek raken. Dat kan op straat maar ook in Nemo.

Met schooluitjes gaan kinderen ook wel naar de klankenspeeltuin en in het CS is een 'antiek' restaurant gevestigd.
Anders vliegtuigen kijken op Schiphol. Bij het restaurant is ook een speelhoek waar ze kunnen klimmen en klauteren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.