Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

Sini

Sini

09-11-2012 om 21:09

Op zoek naar droomlocatie

Mijn vriend en zijn beste vriend willen in mei volgend jaar samen hun 50ste verjaardag vieren. Ze zijn op zoek naar een accomodatie met volgende eisen: ongeveer 100 mensen voor het eetgedeelye, er moet binnen gegeten kunnen worden maar ook iets buiten zijn (rand strand/bos/weide/meertje), er moet
ook geslapen kunnen worden (met
enkele bungalows of kampeermogelijkheden en/of kamerhuur), er moet net zo goed gedanst kunnen worden dan een goed gesprek voeren. Nogal wat eisen dus. Het budget is niet te beperkt maar ook niet duizenden euro's. We zijn allemaal woonachtig in Zuid-Kennemerland maar er is tot Ameland gekeken en alle vrienden/familie hebben eigen vervoer. Wie heeft een goed idee?

Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

09-11-2012 om 21:56

Ja hiero

Een zeer complete locatie in Hauwert in Noord Holland. Plaatjes zeggen meer dan mijn uitleg. www.robacher.nl

Kaaskopje

Kaaskopje

09-11-2012 om 22:04

Ai te snel... er moet ook geslapen worden zie ik

Dat is daar volgens mij niet mogelijk. Ik kijk nog even.

Kaaskopje

Kaaskopje

09-11-2012 om 22:17

Nee

Slapen wordt moeilijk. Maar het is er top!

Vic

Vic

09-11-2012 om 22:29

Stayokay

Doen ze bij Stayokay geen besloten feesten? Perfecte locatie met voldoende buitenmogelijkheden en comfortabele kamers.

Rieke

Rieke

09-11-2012 om 22:36

Stay okay rhijnauwen, bij utrecht

Locatie is een kasteeltje aan de kromme rijn waar je ook kunt roeien.
Een pracht plek, veel speelmogelijkheden voor kinderen. Echt super! Kijk maar op de site. Wij hebben er een vriendinnen weekend gehouden.

Kaaskopje

Kaaskopje

10-11-2012 om 00:32

Bunnik

Bedoel je bij Bunnik Rieke? Ja die is leuk.

marinade

marinade

10-11-2012 om 00:38

Ja, rhijnauwen

Ken ik van huwelijken. Zalen zijn af te huren, je kunt er eten en slapen. Veel ruimte en supermooie omgeving. Ook openbaar vervoer in de buurt.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rieke

Rieke

10-11-2012 om 10:32

Die bedoel ik.
Wi hebben er ' smorgens afgesproken met vriendinnen en eerst uitgebreid met koffie en brownies bijgekletst. Aldaar fietesen gehuurd en in Utrecht geshopt. Ben je zo op de fiets. In de stayokay geslapen met ons allen op 1 kamer met 4 stapelbedden. Volgende ochtend gewandeld en gefietst in de prachtige omgeving. Hmm, wel weer een idee voor volgend voorjaar.

Ja hier!

http://www.groepsgebouw.nl/groepsverblijven.aspx

Ik heb zelf ervaring met Austerlitz. Alle mogelijkheden zijn er, slaapplaatsen, keuken + inrichting, speelmogelijkheid voor kinderen (ligt midden in bos) en natuurlijk feesten tot in de late uurtjes want niemand woont er

Brabantbos

In Lierop hebben wij ooit zo'n feest gehad in Brabantbos. Erg mooie lokatie met eigen stuk bos erbij. Mijn topografische kennis is niet je van het dus weet niet hoe ver/dichtbij het is. Het was goed te bereiken vanaf de snelweg.

www.brabantbos.nl

Hanny61

Hanny61

10-11-2012 om 17:18

Nivon wijk aan zee

Ligt prachtig en kan in zijn geheel gehuurd worden (80 slaapplaatsen). Er is ook een kampeerterrein bij.

Stayokay gorssel?

Zie titel.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.