Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

Syl

Syl

23-02-2012 om 14:26

Restaurant met zicht op speeltuin midden van het land?

Wie kan mij helpen? Ik zoek voor een familiedag (leeftijd 0-85) een goede, leuke gezellige locatie goed bereikbaar in het midden van het land. Ik zoek specifiek een terras/restaurant met zicht op speeltuin en ook gelegenheid om kids binnen hun gang te laten gaan bij slecht weer. Ik zoek me suf, maar wordt op iens en eet.nu niet echt wijzer.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jorianne

Jorianne

23-02-2012 om 23:58

Havelte?

Beetje te noordelijk om midden van het land te heten, maar kijk eens op theehuis-hunebed.nl, de kwaliteit en prijzen van het diner weet ik niet, maar er zit een leuke basic speeltuin bij (deels in het zicht, en omsloten door hekken) die erg ruim is opgezet. Verder buiten midgetgolf en de hei met hunebed op wandelafstand (drukke weg over, dus kinderen niet alleen). Binnenruimte weet ik niet.

Arnhem en rheden

Misschien openluchtmuseum in Arnhem, of restaurant Prinsheerlijk in Rheden?
succes!
gr Nora

Sawo

Sawo

26-02-2012 om 17:39

Bennnekom, kamerik en bunnik

Hoi Syl

Bennekom
Panoramhoeve te Bennekom pannekoekrestaurant midden in bossen met grote speeltuin

Bunnik
Theehuis Rhijnauwen mooie omgeving in bossen met groot terras aan het water

Kamerik
De Boerinn in polder met activiteiten en poldersport lekkere barbeceau mogelijk en speelmogelijkheden binnen, speeltuin buiten weet ik niet

suc6

Saar

Syl

Syl

27-02-2012 om 22:38

Dank - maar meer suggesties blijven welkom!

Dank voor jullie reacties. De meeste locaties kende ik al en waren al om de een of andere reden toch afgevallen. Boerinn en Prinsheerlijk zal ik nog eens beter bekijken.

Een binnenspeeltuin

Is een binnen speelthuis in het midden van het land iets? Zijn er genoeg van. En met slecht weer kun je er juist terecht.

Pham

Laurien Witteman

Laurien Witteman

21-03-2012 om 12:02

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.