Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

Restaurant met zicht op speeltuin regio Arnhem/Apeldoorn?

Wie kan mij helpen? Ik zoek voor een familiedag (leeftijd 0-60) een gezellige locatie in de regio Arnhem/Apeldoorn. Ik zoek specifiek een terras/restaurant met zicht op een speeltuin en ook gelegenheid om kids binnen hun gang te laten gaan bij slecht weer.
Bedankt!

angel3

angel3

03-06-2015 om 18:42

Rheden

In Rheden op de veluwe heb je de houtplaats. Dit was eerder prinsheerlijk. Ik weet niet hoe het nu is maar ze hadden binnen dingen voor kids en buiten een speeltuin en terras. Echt mooie plek. Je loopt zo veluwe op!

carootje

carootje

04-06-2015 om 16:01

pannenkoekenhuis in Voorst

Zijn we twee keer geweest toen we in die buurt op vakantie waren. Is ons erg goed bevallen, speeltuin met wat attracties (treintje, zweefmolen, theekopjes, dat soort dingen) Maat ook springkussen en trampolines.

Misschien is dat wat voor jullie? (is vast te googlen op 'pannenkoekenhuis Voorst')

mijk

mijk

04-06-2015 om 16:34

ik ging graag naar Prins heerlijk

Dus even recensies gecheckt maar op de iens pagina staat dat personeel nu bij binnenkomst al meld dat ze niet meer kindvriendelijk zijn. Jammer!

mijk

mijk

04-06-2015 om 16:37

ik heb ooit hier

Een grootse verjaardag met bbq gehad. Was erg leuk! http://brasserieveluwezoom.nl/

Maaike S.

Maaike S.

05-06-2015 om 22:14 Topicstarter

Bedankt!

Bedankt allen, ik kijk verder met jullie tips.
Mijk, jouw tip had ik zelf al gevonden via Google, en hij stond al op mijn 'short list'. Fijn om te lezen dat jij er een leuke verjaardag hebt gehad.
Maaike

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.