Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

Yespe

Yespe

19-02-2013 om 12:46

Spoorwegmuseum leuk voor 3 jarige

Wij willen van de week een dagje weg met ons gezin (4 kinderen, jongste is net 3, oudste is 11). Het Spoorwegmuseum in Utrecht lijkt ons leuk, maar ik kan op hun site niet ontdekken of er ook wat voor jonge kinderen is. Zij en haar zus van 5 hebben niets met treinen, zou het dan wel leuk voor hen zijn?

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maki

Maki

19-02-2013 om 12:57

Nee

Als ze niks met treinen hebben neig ik naar Nee, niet echt interessant voor 'n kind van 3 en 5. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het geen leuk dagje uit kan zijn. Toen wij er waren waren er veel extra activiteiten, het was er echt heel gezellig gemaakt (kerstvakantie, maar nu zal er vast ook genoeg te doen zijn).

Als jullie nog geen museumkaart hebben is dit wel het moment er een aan te schaffen...

sinas

sinas

19-02-2013 om 14:06

Misschien nog iets te jong

mijn kinderen zijn ook niet echt treinfanaten, maar wel iets ouder, dus kunnen ook dingen lezen. En dan is het wel leuk om te lezen dat je in de trein van Juliana of andere prinses/koningin loopt. Zij vonden het een leuk dagje uit, hoewel ze van te voren best wat sceptisch waren. Maar ik kon met enorme korting (spaaractie C1000) kaartjes kopen, dus dan durf ik dat wel aan Achteraf dus een superleuke dag gehad!

Hanne.

Hanne.

19-02-2013 om 15:03

Geweest.

Wij (kids net 3, 6 en 8) zijn in de kerstvakantie geweest. Was een groot succes.

Vanmorgen vroeg ik 'heb je leuk gedroomd' en het antwoord was 'over het trein museum'. Need I say more?

(ps De jongste vond vooral het treintje buiten, de vuurproef en de draaimolen binnen helemaal geweldig en bij de entree staan koffers waar je in kan kijken en dan zie je een soort filmpjes. Hebben we ook minstens een half uur gekeken)

Hanne.

Hanne.

19-02-2013 om 15:05

Jongste dus

Het was dus de jongste van 3 die over het museum had 'gedroomd' De 6 en 8 jarige hebben ook beiden al gevraagd of we nog ene keer terug gaan. Moet wel zeggen dat er toen een schaatsbaan in het midden was. Neem aan dat dat niet altijd zo is.

Sneeuwitje

Sneeuwitje

19-02-2013 om 16:59

Hier ook

Wij zijn vorige week geweest toen het bij ons nog voorjaarsvakantie was en verder nergens nog, met de museumjaarkaart.Maar wij hebben een (toen nog net geen, maar inmiddels wel) 3-jarig jongetje dat houdt van alles wat wielen heeft. De vuurproef hebben we niet gezien overigens, omdat ik niet zo kon achterhalen of dat geschikt was voor hem, maar blijkbaar wel dus. Er was genoeg te zien in elk geval. De koffers waren hier ook een succes.
Wij zijn er ongeveer 3 uur geweest, mede omdat het rustig was.

Groetjes, Sneeuwitje

Yespe

Yespe

22-02-2013 om 22:21

Bedankt

We hadden besloten toch niet naar het Spoorwegmuseum te gaan, want oudste twee leek het helemaal niet leuk, zij hebben ook niets met treinen. Helaas is er van onze andere plannen ook niets gekomen, want 2 van de 4 kinderen zijn ziek.

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Yespe

Wij zijn deze week in het museon in Den Haag geweest (museumkaart geldig) en dat is echt een aanrader voor kinderen van diverse leeftijden. Mijn zoons van 6 en 8 vonden het fantastisch en wij zelf trouwens ook. Het is behoorlijk divers: techniek, geschiedenis, dieren, ruimtevaart, volkenkunde, van alles. En heel belangrijk: enorm veel doe-dingen en knoppen!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.