Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

madlief

madlief

06-01-2012 om 15:46

Strand

hoi
Mijn kinderen willen graag naar het strand, om de zee in de winter tr zien.... Waar is het strand nu "mooi", of is er hoog water tot aan de duinen om te bekijken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

06-01-2012 om 18:38

Nergens

in NL is er hoogwater tot aan de duinen en dan toch al zeker niet de hele dag. Eb en vloed, weet je wel.
Tussen Westenschouwen en Renesse is een strook strand die zó smal is, dat het bij hoogwater bijna tot aan de duinen komt. Maar ook alleen maar als het vloed is.

Tirza

toja

toja

06-01-2012 om 21:19

Bij domburg

Anders wel. Maar misschien komt dat wel door de storm. Afgelopen woensdag en donderdag daar geweest en in de ochtend en vroege middag kwam de zee echt wel tot aan de duinen. Als je de trappen af zou lopen liep je zo het water in. Maar ja, ik weet niet hoe dat normaal is. Wij waren er slechts een paar dagen op vakantie. Wel heel gaaf trouwens aan zee met die storm. Zoon heeft er erg van genoten.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Wisse

Wisse

06-01-2012 om 21:40

Storm

Ja met storm komt de zee wel tot aan de duinen...

Toja: domburg

Lees dat jij daar ook was. Wij waren er ook afgelopen week. Heerlijk uitgewaaid Super gaaf met die storm langs het strand, enne gratis peeling erbij, jij ook?

GR. Poekie

toja

toja

07-01-2012 om 18:30

Poekie

Inderdaad lekker uitgewaaid. Die peeling hadden wij vooral donderdag ik vind nu nog zand overal.....

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

An

An

07-01-2012 om 19:32

Domburg!

Jaaa! Wij waren er ook de afgelopen midweek. De zee stond idd tot aan de duinen. Onze 4-jarige hebben we goed vastgehouden!
Groet, An

Of ijmuiden

daar heb je een brede strook strand, kan je lekker wandelen en een hapje eten.

madlief

madlief

08-01-2012 om 14:25

Geen strand

Hoi, bedankt voor jullie reacties.
Natuurlijk weet ik wel dat er in NL eb en vloed is . Daar had ik wel rekening mee gehouden.
Maar het is toch geen strand geworden, we zijn lekker naar het bos geweest. Was ook leuk!
Andere keer wordt het naar het strand.
Groetjes
Sanne

May

May

08-01-2012 om 18:39

En als je naar het strand wilt..

Lekker naar de Langevelderslag bij Noordwijkerhout, gemakkelijk parkeren en lekker eten bij het restaurant dat net bij de strandafslag ligt (Nederzandt)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.