Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

Tigress

Tigress

12-02-2013 om 21:11

Uitjes voor bejaarden

Hebben jullie nog evenementen of tips voor ouderen?
Ik rij voor een stichting in Den Haag. Hebben jullie nog tips voor uitstapjes voor heren en dames in de leeftijd v.a. 65 tot...?. Het moet toegankelijk zijn voor rollators en evt. rolstoelen. We kunnen zo'n 2 uur rijden voordat er een tenminste een stop gemaakt moet worden voor de plaspauze c.q. koffiestop.
Tips graag met een link naar een website als dat kan.. Ik print dat dan en geef het aan onze centrale. Kleine evenementen zoals jaarmarkten, streekmusea, kleine bijzondere winkeltjes (met eigengemaakte spullen (eigen workshops) We hebben de tuincentra nu wel gezien... Bedankt alvast.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Stiekem

Denk ik dat ze Nemo echt heel 'enig' zouden vinden
Officieel voor kinders maar er is zoveel te zien en te doen en uit te proberen. En een superuitzicht vanaf het dak.

Kunst & cultuur

Mijn bejaarde vader zou heel blij zijn met georganiseerde uitjes met een hoger kunst & cultuurgehalte: Musea, concerten, exposities, toneel, filmhuizen etc. Ik besef dat veel bejaarden daar niet op zitten te wachten. Maar een heleboel anderen ook weer wel... Dus misschien een tip om jaarmarkten, braderieën, tuincentra daarmee af te wisselen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.