Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

Zwaluwhoeve vreselijk?

ik heb een veiling gewonnen voor 2 personen naar de zwaluwhoeve met hightea. Ik ben zo stom om pas achteraf reviews te bekijken en nu op zoover blijkt de zwaluwhoeve zoiets als de hel te zijn (vergelijkbaar op de drukste dag in de kalverstraat maar dan naakt... vreselijk minimaal eten, niets wats je een hig tea kan noemen dus)

We waren van plan op een donderdagochtend te gaan, maar als het dan ook nog druk is en je met een belabberde kwaliteit zit van die high tea overweeg ik dus om helemaal niet te gaan (50 euro gekost) en met man iets anders te gaan doen.

graag ervaringen en tips voor eventuele andere wel ontspannende uitjes tot de middag.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ow

Ik heb dit gekregen van mijn wederhelft voor Valentijnsdag en ik had er juist zo'n zin in.....
Ik lees dus graag op welke dag wij het beste kunnen gaan.
G

Roosje Katoen

Roosje Katoen

23-02-2012 om 11:29

Nee hoor

Ik ben er geloof ik twee keer geweest, wel al een jaar of drie geleden, maar ik vond de kwaliteit prima. Als je op een gewone doordeweekse dag gaat is het helemaal niet druk en het eten vond ik ook niet slecht. Als die high-tea slaat op het buffetje bij de koffie/thee is het wel vrij minimaal, dus daar hoef je het niet voor te doen. Maar een dagje relaxen kan daar heel goed hoor.

Risama

Risama

23-02-2012 om 19:37

Valt best mee

Het is wel druk, want ze doen echt aan alle mogelijke acties mee. Wij waren er een maand of 2 geleden op een donderdag, kwamen eind van de middag aan. Het was die dag erg druk geweest begrepen we, maar tegen de avond nam de drukte snel af. We hebben ook gedineerd daar en dat was prima. Wel echt opvalllend snel geserveerd, het moet gewoon al klaar gestaan hebben ofzo. Ik verwacht in een sauna geen sterrenrestaurant- kwaliteit. We hadden een sateetje met friet en salade en dat was gewoon zoals dat hoort te zijn. Niet duur overigens ook. High tea zal dus ook best aardig zijn, verwacht geen hele goede kwaliteit, maar het is vast acceptabel. De sauna's en voorzieningen zijn fijn. Heel veel mogelijkheden, we hebben nog een keer een soort file bij een opgieting gezien, die hebben we dus links laten liggen

Wij konden gratis en hebben overwogen niet te gaan toen we de dag tevoren de reviews lazen, die zijn echt vernietigend. Uiteindelijk hebben we het gewoon fijn gehad. Ik kreeg overigens ook nog de tip niet op badkledingdagen te gaan. Daar schijnt echt vreselijk volk op af te komen. Zelf heb ik er dus geen ervaring mee.

Ik zou dus gewoon lekker gaan en genieten! Veel plezier!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

tonny

tonny

24-02-2012 om 14:50

50 euro voor twee personen high tea?

dat is toch veel te duur! En dan 'gewonnen' ?

Ik heb pas een smakelijke High Tea van 19.50 pp meegemaakt, en dat kregen we amper op.

Euh tonny

Was die high tea inclusief saunabezoek?

Chris

Monet

Monet

25-02-2012 om 19:53

Al kreeg ik geld toe

Ik ga er echt niet meer naartoe! Wat een massaal en commercieel gebeuren daar! Een paar jaar geleden kon je er inderdaad nog prima zijn, maar tegenwoordig kom je er vooral gestresst vandaan inplaats van volledig ontspannen. Veel te veel mensen, elke dag weer, door alle akties waaraan de Zwaluwhoeve meedoet. Daardoor ook veel publiek dat 'het' eens wil meemaken en de hele dag druk pratend en lachend van de ene sauna naar de andere vliegt.
Wat moet ik nog meer zeggen.......ga lekker na Spa Zuiver Manda, daar relax je en het is voor jou een stuk dichterbij!

Mij zie je er ook niet meer

Ik had ontbijt en high thee ofzo inderdaad ook via vv en vond het echt vreselijk niet leuk daar.. me erg "verwonderd " over druk pratende mensen, over de drukte ( zo druk dat je bijna niet kan voorkomen dat je met je blote lijf een ander bloot raakt bij het sauna verlaten ofzo en je badjas pakken... )
omdat meerdere mensen het niks vinden moeten ze nu aan zoveel acties mee doen om de boel vol te krijgen geloof ik.. nee geef mij maar de velwusebron!
Ik zou zeggen probeer er via marktplaats vanaf te komen en ga lekker ergens anders heen!

Manda Rijn

Manda Rijn

26-02-2012 om 16:56 Topicstarter

Oh bah

zo zonde van het geld, ik heb mijn zus (die heb ik ook een zwaluwhoeve kado gedaan) ook een ander kadootje beloofd. En ik heb besloten niet te gaan met man.

ben ik weer 100 euro kwijt, baal er enorm van dat ik niet eerst de reviews heb bekeken.

Manda rijn

kan je het niet proberen te verkopen op marktplaats?

je kan ook wel gaan.. maar mij viel het vet tegen..

Manda Rijn

Manda Rijn

26-02-2012 om 21:00 Topicstarter

Nee

ik moet niet gaan, dan moet ik de rest van de week herstellen (ik kan niet tegen mensenmenigten en vooral niet als ze naakt zijn, het heet is en er veel geluid is).

ach ik ga iets anders verzinnen voor die dag, wel een hapje ergens en iets leuks om te bekijken, Amsterdam dimsum/chinese lunch en hermitage denk ik.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.