Vakantie en uitjes

Marieke
29-03-2011 om 19:03
Ardennen
Wie helpt me zoeken? Ik zoek een Landal-achtig park (dus met binnen- en buitenzwembad en supermarktje) in de Belgische ardennen. Ik zou graag wat uitstapjes naar Coo en Remouchamps maken. Misschien nog een pretparkje in de buurt..... 't Kan aan mij liggen, maar ik vind zo niet echt iets wat er op lijkt. We zijn met vijf personen. Alvast bedankt voor jullie hulp.

Chris35
29-03-2011 om 22:22
Ja hoor
Kijk maar eens op www.sunparks.nl. Parken in de Ardennen en ook redelijk in de buurt van Plopsacoo.
Succes!

Wenli
30-03-2011 om 00:28
Malmedy
Le Val d'Arimont, redelijk eenvoudig park, met leuke houten huisjes. Buiten -en binnenzwembad en restaurant.
Geen supermarkt, maar in de buurt is een grote Carrefour.
Wij zijn er in de herfstvakantie geweest, toen was Plopsacoo dicht, dus daar geen mening over.
Wel bij de watervallen van Coo geweest, circuit Francorchamps, Formule 1 museum in Stavelot (in abdij), stuwdam van La Gileppe, en veel gewandeld. Erg mooie omgeving.

toja
30-03-2011 om 15:04
Landal domaine long pre
Wij zijn twee jaar geleden op dit ( kleine) landal park geweest en hebben het erg naar ons zin gehad. We zaten op ongeveer 10 kilometer van COO.

egberdien
30-03-2011 om 16:23
Grotten
Als je grotten wilt bekijken raad ik die van Rochefort aan. We zijn ook in Remouchamps geweest, die vond ik erg touristisch. Die van Rochefort zijn erg mooi, al is er geen onderaardse rivier waar je op kunt varen. We zijn er 2x geweest, erg vriendelijke gidsen die alle tijd nemen.

jippa
31-03-2011 om 12:23
Iets heel anders
...maar wij vonden het er heerlijk:
http://www.dhf.be/site/index.php?id_surf=&surf_lang=nl
Er is een intern zwembadje dat leuk is voor kinderen en een kleine sauna en stoombad voor de volwassenen en het is een fijne uitvalsbasis voor tochtjes in de buurt. Wij hadden een hele mooie kamer, ontbijt was lekker, restaurant goed en een frietkot om de hoek

Anne
02-04-2011 om 12:02
Voor leuke activiteiten...
met kinderen (vanaf 6 jaar) kan ik je Sunclass Grandhan in de buurt van Durbuy (kleinste stadje ter wereld, erg leuk) aanraden. Heel veel (goedkope) activiteiten zoals tokkelen, apenbruggen, grottentocht, kanoën, spel zonder grenzen en allerlei sporten voor kinderen en volwassenen. En prima huisjes. Zwembad overdekt (maar schuifdeuren gaan open bij goed weer), supermarktje, restaurantje, tennisbaan, basketbalveldje. Echt helemaal top. Maar niet bij Remouchamps in de buurt (of misschien wel voor een dagje te doen?).

Marieke
03-04-2011 om 17:45
Bedankt!
Leuke tips hebben jullie gegeven, bedankt daarvoor! We gaan hier zeker wat aan hebben, met name de tip van Chris vonden wij een interessante.
Nogmaals bedankt!
Marieke