Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Auto helemaal uitpakken bij overnachtingshotel?

Op weg naar onze stacaravan in zuid Frankrijk overnachten wij 1 nachtje in een hotel (Novotel Beaune). Volgens een vriendin moeten wij dan wel alle spullen uit onze auto halen omdat auto's op parkeerpaatsen van hotels nogal eens opengebroken worden. Doe jullie dat ook altijd? De hotelbeschrijving geeft aan dat het een afgesloten parkeerplaats is. Loop je dan ook nog veel risico?
W!ske

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

14-06-2010 om 20:48

Niet

Nee, we pakten nooit alles uit, we kamperen meestal, dus dat is niet te doen. We zetten de auto zoveel mogelijk in het zicht en uiteraard wel de belangrijke spullen eruit en geen interessante spullen zichtbaar laten liggen.

Nee

wij pakken ook niet veel uit.

van te voren de auto goed in pakken dwz alle waardevolle spullen in 1 tas die je wel mee naar binnen neemt. Een andere tas met schone kleding voor 1 dag. de rest lieten we in de auto. het ergste wat er dan kan gebeuren is dat dieven kleding, badhanddoeken en lakens mee nemen en geloof me daar zitten ze niet op te wachten.

Puck

Puck

14-06-2010 om 22:24

Gruffalo

Dat ze wat kleding meenemen is nog niet eens het ergste. Het is veel beroerder dat je dan ter plekke een politierapport moet laten opmaken voor je verzekering en dat je moet gaan regelen dat er een nieuwe ruit in je auto komt.
En antwoord op de vraag van W!iske: wij pakken ook niet uit en nemen alleen de waardevolle spullen mee uit de auto. Maar wij pakken bij voorkeur niet een hotel langs de snelweg maar in een dorpje een paar kilometer van de snelweg af.

reina

reina

15-06-2010 om 07:11

Puck

Ja, dat is waar, dat doen wij ook altijd, we hebben ooit 1 x in een hotel aan de snelweg geslapen, dat vond ik idd minder prettig, maar ook toen namen we alleen de overbnachtingsspullen en de waardevolle spulen + papairene mee het hotel in.

Flora B

Flora B

15-06-2010 om 09:08

Ik twijfel ook wel...

maar we doen het nu voor de 8e keer ofzo... en niet overal was de parkeerplaats afgesloten, maar je neemt het risico. Ik moet er niet aan denken om de auto weer in en uit te laden. Dat gegeven doet mij iedere keer weer twijfelen om niet in 1 keer door te rijden, maar op het laatst kies ik toch voor een overnachtinghotel. Nu hebben we ook weer eentje waar de poort om 21.00 van gaat sluiten en alleen met een code kan je er in. Is het niet zo als je in een dorpje overnacht dat je auto dan juist aan straat staat?
Wij hebben 3 kinderen dus altijd 2 kamers nodig, het zal wel erg duur worden als we gewoon op zoek zouden gaan in de dorpjes? Wat betaal je dan gemiddeld?

Puck

Puck

15-06-2010 om 09:18

Flora

In een dorpje staat je auto idd soms langs de straat, maar ook wel gewoon op de parkeerplaats van het hotel. Maar in die kleine dorpjes loop je toch denk ik minder kans. En wat wij in de meivakantie kwijt waren voor een overnachting incl. ontbijt voor 4 personen: 100 euro (duitsland)

Wiske

Wij hebben afgelopen zomer overnacht in Novotel Beaune, en is zeer goed bevallen!
Niet uitgepakt, wel de belangrijke spullen eruit natuurlijk, we konden de auto zien vanuit onze kamer, maar er stonden heel veel auto die ingepakt waren, en het hotel ligt niet direkt naast de snelweg, wel vlakbij, dus je bent 's morgens zo weer op weg, ideaal!
Als je 's avonds wil eten, doe dat dan niet in het hotel, megadruk en wachten, maar ga lekker even Beaune in, leuke terrasjes, gelijk vakantiegevoel!
Veel plezier!
gr Nora

Ook beaune

Wij hebben er ook overnacht.Waardevolle spullen eruit. Handschoenenkastje opengezet. Karretje met disselslot aan de auto vast.Is goed gegaan.

Fijn hotel.Lekker geslapen. Een tip: De eieren bij het ontbijt moet je zelf eerst nog koken in een eierkoker. Mijn man had dat niet door dus er lag een ongekookt ei op zijn brood. Wel grappig (vond ik tenminste

Damajo

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.