Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Auto huren (tip)

We hebben al enkele keren een vakantie auto gehuurd via www.auto-europe.co.uk (of www.autoeurope.nl). Deze bemiddelen en je huurt meestal een auto bij een locale verhuurder.
Ik sta iedere keer weer versteld van de lage prijs. Vanavond voor een hele week een (kleine) auto in Malaga gehuurd in maart voor £30 (of 40 €), incl verzekering, zonder eigen risico en met tweede bestuurder. Alleen de benzine nog ;o)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kari1

Kari1

26-01-2012 om 08:38

Leuk zulke tips

Shonagh! Helaas lukt het mij nog niet...Ik probeerde gelijk via die site een auto te huren voor een paar dagen in een stadje in Engeland waar wij over een tijdje (april) op familiebezoek gaan. Maar ik krijg alleen de mededeling dat er sorry, no cars available zijn. En of ik dan de datum, het soort auto, het huuradres of iets anders moet veranderen om het wel te laten lukken, zeg het maar. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar het blijft "sorry". Ook toen ik voor de grap gewoon een heel andere maand probeerde.
Maar misschien gewoon pech, jij heb een mooie deal weten te sluiten!
Kari

Ophaaltijd

Probeer eens een andere ophaal- / terugbrengtijd. Had een vriendin ook ooit eens. Ophaaltijd: 9 uur: niks beschikbaar. 10 uur: keuze te over. Ging t verhuurbedrijf pas om half 10 open...

Shonagh

Shonagh

26-01-2012 om 21:58 Topicstarter

Kari1

Ik neem dat jullie vliegen ? Probeer het eens op het vliegveld.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.