Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Ballorig met 3 kinderen

Ik vroeg mij af of het te doen is om met 3 kinderen naar ballorig te gaan, in je eentje?
Het gaat om een tweeling van bijna 2 en 1 van net 3 jaar. Allemaal meiden.
Ik zou graag met ze op pad gaan en ballorig lijkt me redelijk overzichtelijk maar 3 kinderen in de gaten houden is ook wel pittig. De jongste dames moet je natuurlijk echt bij blijven maar ik ben bang dat de oudste ook nog niet echt zelf op onderzoek uit gaat en graag wil dat ik overal mee ga. Is dit dan wel te doen? Het moet natuurlijk wel leuk blijven. Ik wil niet met 3 huilende kinderen zitten omdat ze allemaal te weinig aandacht en te veel indrukken krijgen op dat moment. Daar in tegen, als het allemaal wel goed gaat is het natuurlijk hartstikke leuk voor ze.
Ze houden allemaal van rennen en klauteren. Graag jullie advies.

Pirata

Pirata

12-02-2019 om 20:10

Jawel

Bij dergelijke ballententen is er meestal een apart gedeelte voor de jongste kinderen. Dus dat lukt prima. Vooral op een doordeweekse ochtend gaan!

Saar

Saar

12-02-2019 om 22:02

Mmhh

Ligt erg aan je kinderen vind ik.
Bij mijn oudste heb ik echt mee geklommen op die leeftijd, was een enorme waaghals. De jongste kon weer prima, daar had ik er 5 van kunnen meenemen.
Hier op die leeftijd ook geregeld conflicten met andere kinderen waar ik moest inspringen enz. (lag niet aan mijn kinderen)
Als ze goed luisteren en in een kleine circel blijven kan het goed.

Niks aan.

Mij lijkt er niets aan als de kinderen nog peutertjes zijn. Warm en druk en een hoop herrie.
En dan in je eentje, niks voor mij. Er moet er eens één naar de wc, de ander doet zich zeer en moet huilen en de laatste luistert voor geen meter. En zijn ze wel zindelijk of moeten ze allemaal mee als je een luier gaat verschonen?
Ik voel alleen al bij het idee een migraine aanval opkomen

Doe mij maar een wandelingetje naar de speeltuin, lekker buiten en buurvrouw of vriendin mee.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

13-02-2019 om 08:03

Overdag

Wel leuk, maar ga dan eens proberen op een rustige ochtend. In de binnenspeeltuin hier hebben ze speciale peuterochtenden. Niet zo druk. En met aangepaste prijzen, op deze leeftijd hebben ze het vaak na anderhalf uur wel weer gezien.

Yaron

Yaron

13-02-2019 om 09:09

Ik zou het niet doen, als er één valt of niet uit de ballenbak of glijbaan durft kun je niet op de andere twee letten en hoewel Ballorig helemaal op kinderen is ingericht kun je ze toch kwijt raken. De één gaat naar het gedeelte voor de grote kinderen, de ander naar het toilet... Ik zou iemand meevragen, zodat je samen kunt opletten.

lotje02

lotje02

13-02-2019 om 09:47 Topicstarter

Dan gaan we toch eens proberen

Bedankt voor de reacties
De jongste 2 zijn niet zindelijk, maar ik was ook niet van plan uren heen te gaan.
Zoals dendy pearson al zij verwacht ik dat ze het na 1,5 uur wel gezien hebben.
En het zijn ook geen kinderen die als ze de kans zien wegrennen.
Ze blijven wel bij je en ook de oudste is vrij timide.
Ik denk dat ik het eens ga proberen op zo'n peuterochtend, die heb je hier ook zag ik.

Bo

Bo

13-02-2019 om 10:34

leuk

Leuk voor de kids toch? En het is zoals Pirata zei: voor die kleintjes is vaak een overzichtelijk apart gedeelte, waar je ze hun gang kunt laten gaan.

Jackie

Jackie

13-02-2019 om 10:45

ook leuk

Als je in de buurt van Leiderdorp woont is Bubble Jungle ook leuk. En overzichtelijker, vind ik. Veel plezier!

mirreke

mirreke

13-02-2019 om 20:40

Leuk ja!

zelf ook gedaan met onze vier destijds. Je kunt met zulke jonge kinderen nog fijn op rustige doordeweekse ochtenden gaan. Ze kunnen echt heerlijk klauteren en fysiek bezig zijn. Er zijn goed afgeschermde delen voor de allerkleinsten.
Ik ben vaak alleen met onze kinderen gegaan, wat ik prima te doen vond, maar je kunt natuurlijk ook met familie of vrienden gaan. Open deur natuurlijk, maar ik vond dus echt geen probleem als ouder alleen.

Zomer

Zomer

14-02-2019 om 10:03

Doordeweeks

Op een schoolgaande dag is dat inderdaad prima te doen! Dan is het vaak heel rustig. Heel veel plezier alvast!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.