Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Belle isle... wie kent het eiland?

En wie kan me leuke tips geven?
We gaan er volgende week naartoe, het is een huisje wat we last-minute geboekt hebben, dus veel research hebben we niet kunnen doen. En er is ook weinig over te vinden... kennelijk niet toeristisch? Of is er gewoon niks te doen... ook niet erg! Ervaringen en tips zijn welkom... vast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pleun

Pleun

08-07-2010 om 21:18

Site

Zoals ik heb begrepen is het vooral een waar wandelparadijs. Misschien ken je deze site al lang, maar misschien ook niet. Rechts boven kun je het Engelse vlagje intikken voor de Engelse versie. Staat veel leuke informatie over het eiland op.
http://www.belle-ile.com/
Alvast veel plezier!

Leanne

Leanne

09-07-2010 om 15:32 Topicstarter

... eigen ervaringen?

Dank je voor 't zoeken, Pleun... op die link stuitte ik ook al via Google... en is idd nog de meest uitgebreide site over het eiland.
Ik hoop eigenlijk op ervaringen van vakantiegangers die er zelf zijn geweest... iemand?
Groetjes, Leanne

Katja

Katja

12-07-2010 om 23:47

Ja ik!

Bel ile is mooi en gezellig, kneuterig. Hele mooie baaien waar je kan zwemmen. Het hoofdstadje is ook leuk. Lekker fruits de mer gegeten. Leuk jrn 70 sfeertje. Aanrader!

via Iphone

Leanne

Leanne

13-07-2010 om 17:57 Topicstarter

Leuk katja!

Dat klinkt goed... precies wat me aanspreekt. Fijn om nog even iets te horen over het eiland van iemand die er is geweest. Overmorgen gaan we namelijk rijden! Groetjes, Leanne

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.