Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
04-03-2013 om 13:37
Wij willen vlak na Pinksteren een stedentrip maken met onze 2 dochters. Berlijn (en Londen maar dat trekt mij minder) staat bovenaan de lijst.
iemand tips voor een fijn betaalbaar hotel met familiekamers ? Hoeft niet dicht in het centrum te zijn, als het maar met openbaar vervoer bereikbaar is.
Groet,
HKH
04-03-2013 om 13:57
Appartement
kijk ook eens naar appartementjes. Die worden ook per nacht verhuurd. Dat heb ik vorig jaar in Kopenhagen (ook erg leuk met kinderen) gedaan.
Ik snuffel veel met Bookings.com
als je dan een leuk hotel vind de reviews lezen ook op andere sites en dan pas de boeking maken.
04-03-2013 om 22:35
Inntel
Wij waren twee jaar geleden in het Novotel Mitte. Die heeft familiekamers voor vier personen (een tweepersoonsbed en een slaapbank) en een fantastisch ontbijtbuffet waar de kinderen erg van onder de indruk waren. Het ligt heel rustig maar ook heel centraal, we hebben alles lopend gedaan.
skik
04-03-2013 om 22:41
Nou ja...
Ik schrijf in de titel Inntel, maar dat was het helemaal niet. Novotel bedoelde ik.
skik
10-03-2013 om 18:36
Wij zijn ook
Novotel Mitte geweest en SUPER...
Je kunt bijna overal lopend naar toe, maar wij hebben toch wel een ov- kaart gekocht is goedkoop. En bij ons was het steenkoud, wel fijn om in een warme bus, tram of metro te kunnen stappen.
Er is een leuke site te vinden over alle advies over Berlijn wat je maar wilt. Een student uit Nederland woont daar en heeft een supersite in elkaar geknutseld.