Vakantie en uitjes

Sinne
25-07-2011 om 22:20
Betaalbare, niet te grote last minute camping in nederland
Door omstandigheden kan onze geplande vakantie niet doorgaan.
Nu zoeken wij een niet te grote camping, met recreatieteam(pje), leuk voor een 7-jarige.
De camping moet niet te groot zijn omdat onze dochter graag zelf rondstruint, een ijsje koopt oid. Liefst met een zwembad(je). Niet teveel vaste gasten, hebben we slechte ervaringen mee opgedaan. Welke campings moet ik volgens jullie bellen of ze nog een plekje hebben??

Snuggle's
26-07-2011 om 02:10
Waar?
In welk land of gebied zoek je een camping? Als het geen grote camping met allerlei faciliteiten hoeft te zijn is het geen probleem om een camping plaats te vinden hoor. Wij gaan altijd op de bonnefooi, en ik heb eigenlijk nog maar 1 keer meegemaakt dat er geen plek meer was.
Snuggle's

akka
26-07-2011 om 07:41
Veluwe?
Een paar jaar geleden konden wij nog een 'last minute' plek op de Wije Werelt in Otterlo krijgen. Wehebben daar een heerlijke vakantie gehad. Ons plekje lag welliswaar aan het achterste randje, maar wij vonden het een puike plek.

Brianna F
26-07-2011 om 08:59
Bergeijk
Camping de Paal, ideaal voor kinderen van 7 jaar.
Jeugdsentiment, ik kwam er met mijn ouders, en later zelf met de kinderen toen ze klein waren. gerund door een familie. Heel gezellig.

Sinne
26-07-2011 om 09:03
Waar?
We wonen zelf in de buurt van Amsterdam, dus die omgeving valt af als vakantieplek.
De kop van Noord-holland is eventueel wel een optie. Verder zijn er door heel Nederland leuke plekken te vinden dus roept u maar!

Mach
26-07-2011 om 09:11
Berekuil in grollo
Ideaal voor een 7 jarige. Niet klein, maar wel erg veilig en landelijk. Geen vaste gasten, alleen toeristisch. Leuke animatie, geen disco-achtige activiteiten.

Sinne
26-07-2011 om 09:16
Otterlo, bergeijk
De Paal ziet er erg leuk uit, maar is wel prijzig vind ik.
De wije werelt, volgens mij ben ik daar als kind wel eens geweest, ziet er leuk uit, is ook wel leuke last minute prijs.
Ik zet ze in mijn favorieten, wanneer ik er nog meer verzameld heb ga ik een lijstje maken, en eens een rondje bellen. tot zover bedankt!

Puck
26-07-2011 om 09:26
Stoetenslagh, 't hout
Misschien een beetje groot, maar het Stoetenslagh in Hardenberg is ook een heel leuke camping.
Iets overzichterlijker maar met heel veel te doen voor een 7-jairge is 't Hout in Bakkeveen.

Mach
26-07-2011 om 10:48
Sinne
Wij zijn toen de kinderen klein waren een paar keer op de Berenkuil geweest. Juist als ze een jaar of 7 zijn is het erg leuk. En op die leeftijd konden ze prima alleen over de camping rondstruinen. Het is veilig, autovrij en met plaatjes aangegeven waar je bent. Ideaal. Het stikt er van de kinderen, dus contact heb je zo. Ik hoop voor je dat er nog plaats is!

Ingmyr
26-07-2011 om 15:49
Een paar
De Tol in Nunspeet..redelijk goedkoop vooral op het tentenveld.
Molenhof in Weerselo favo hier thuis ze zijn nu 10 en bijna 14 maar willen er nog graag heen.
Junglecamping in Hardenberg..niet mijn favo

Tango
26-07-2011 om 22:06
Beek en hei
Een leuke bosrijke camping op de Veluwe bij Otterlo. Klein animatieteam, veel bos, zelfs kampeerplekken midden in het bos. Onze kinderen vonden het geweldig toen ze nog wat jonger waren. Oudste is nu 10 en wil nu wat meer vermaak, maar jongste van 6 wilde eigenlijk nog wel heel graag een keer.
Een wat grotere camping, maar ook wel heel mooi is camping De Pampel in Hoenderloo. Je kan hier via vakantieveilingen bieden op een plek momenteel. Hebben wij vandaag gedaan en we staan er met flinke korting nog een paar dagen volgende week. Een extraatje, want onze echte vakantie hebben we al gehad.

KGO
27-07-2011 om 08:42
Haaksbergen
Stienboer in haaksbergen
Het ziet er wat oubollig uit maar m'n kinderen zijn er al een paar keer met opa en oma geweest; zwembad is overzichtelijk, deels binnen.
Animatie voor de kinderen:
M'n zoontje van toen zes kon heerlijk over de camping struinen. Als t aan mijn kinderen lang gaan ze er zo weer naar toe. Het is een rustigere camping dan de molenhof in weerselo, mi beter geschikt voor een 7 jarige. Voor oudere kinderen is de molenhof erg leuk.
Karin
Karin
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

*Rymcke*
27-07-2011 om 11:28
Camping maasduinen
In Belfeld. Heerlijke camping met zwembad, niet zo giga met wel mooie omgeving en animatie. Dit jaar hele leuke aanbieding voor late vakantie (voor niet limburgers) laatste twee weken van aug voor 200 euro.
Gr. Rymcke

Sinne
28-07-2011 om 09:45
Bedankt!
Voor alle campings die jullie met me hebben gedeeld!
Inmiddels hebben wij op camping rijsterbos, in Rijs geboekt, aangeraden door iemand in ons rl-netwerk.
Een aantal campings heb ik bij mijn favorieten gezet, leuk voor bv de mei-vakantie volgend jaar. Groetjes Sinne