Vakantie en uitjes

Annie anders
16-11-2011 om 20:22
Boeken ryanair mei 2012
Wij willen met 5 personen eind mei vliegen met Ryanair en in juni weer terug.

Annie anders
16-11-2011 om 20:29
Oeps...
Wij willen eind mei met vijf personen vliegen met Ryanair. We weten de exacte data. We kunnen nu nog niet boeken. Kan ik op een of andere manier voorboeken? Zo nee, wanneer kan ik boeken?

Shonagh
17-11-2011 om 00:08
Nee
Voorboeken kan niet, gewoon de website in de gaten houden. Het wil echter niet zeggen dat de prijzen op de eerste dag het goedkoopste zijn, dat was "vroeger" zo, nu niet meer. Maar.......... misschien gaat de vlucht er wel uit, alles kan bij Ryanair :o(

Shonagh
17-11-2011 om 11:01
Enne
Zijn Ryanair vluchten naar andere bestemmingen al wel te boeken, want dan vrees ik het ergste .... ( zie laatste regel vorige bericht).

Annie anders
17-11-2011 om 12:58
Toevallig
Toevallig is er gisteren stond gisteren onze vlucht online. Echter meer dan 2 x zo duur in vergelijking met vorig jaar (basisprijs is 79 euro per enkeltje) Vluchten naar andere bestemming in hetzelfde land staan er nog niet op. Een leuk weekje weg wordt nu wel heel prijzig...

Moppeke
17-11-2011 om 18:34
Easyjet?
Geen idee waar je naartoe wilt, maar Easyjet vliegt tegenwoordig ook naar een aantal bestemmingen vanaf Schiphol. En eind mei is gewoon een stuk duurder, vanaf de meivakantie eigenlijk al.
Vlogen wij voorheen altijd via Ryanair naar Rome, nu sinds 2 jaar met Easyjet, omdat zij iets goedkoper zijn.
En misschien hebben zij je vlucht al in de aanbieding?

Chippie
18-11-2011 om 22:15
Moppeke
Nee, Easyjet heeft geen vlucht naar Marrakesh. Vorig jaar was de vlucht (zonder alle toeslagen) in dezelfde periode 35 euro enkeltje, nu beginnen alle vluchten bij 80 euro.

Shonagh
19-11-2011 om 14:53
Geduld
Is de vlucht vanaf een NL vliegveld ? Kijk anders eens over de grens, waar het geen schoolvakantie is. En het kan zijn dat de vluchten nog goedkoper worden, als het met deze pijs geen storm loopt, zullen de prijzen dalen. Dat is mijn ervaring, maar ja dat moet je geduld hebben en dat is, voor mij in ieder geval, lastig :o)

Marit
21-11-2011 om 15:34
Al bekend
De meeste lowcost maatschappijen hebben hun schema al gepubliceerd. Het zou goed kunnen zijn dat naar je bestemming vanaf nl niet meer gevlogen wordt. Air berlin heeft ook veel gewijzigd. Misschien vanaf Duitsland ?
Succes,
Marit
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Annie Anders
21-11-2011 om 16:16
We vliegen
We vliegen sowieso vanaf Duitsland. Ik vind het alleen vreemd dat vorig jaar de vluchten 35 euro waren en nu standaard 80 euro. Daardoor wordt een paar daagjes naar Marokko wel erg duur met vijf personen. Wachten (ook niet mijn sterkste kant) of helemaal niet gaan (ook niet mijn sterkste kant). Bovendien zit ik dan weer te dubben over de zomervakantie, als we niet naar Marokko gaan is er meer geld 'over' om iets extra's in de zomervakantie te doen.

Shonagh
21-11-2011 om 18:40
Annie
Zo vreemd is het niet dat Ryanair de stoelen duurder probeert te verkopen, het is wel een business he :o) ?
Heb je vorig jaar ook al in november geboekt ? Als het een populaire bestemming/ datum bleek te zijn, proberen ze (nu) eerst het vliegtuig te vullen met hogere prijzen. Als dat goed gaat, zakken de prijzen niet (zoveel). En als het geen storm loopt dat gaan ze straks in de aanbieding, momenteel zijn dat de tickets t/m januari. Vandaar mijn advies om geduld te hebben :o)

Annie Anders
22-11-2011 om 21:38
Shonagh
We hebben besloten om het niet voor deze prijs te doen, gewoon omdat ze vorig jaar zoveel goedkoper waren... haha.

Shonagh
22-11-2011 om 22:46
Annie
en dan ook niet meer gaan kijken wat deze vlucht over 2 maanden kost :o)