Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Kimberley

Kimberley

02-06-2018 om 11:23

Buiten Europa met kinderen?

GEZOCHT! NOG 21 OUDERS MET KINDEREN!!

Mijn naam is Kimberley Vissen en ik volg de opleiding management toerisme aan de NHTV Breda. Op dit moment zit ik in mijn laatste jaar en voor mijn afstudeerscriptie voer ik een onderzoek uit voor voor een reisorganisatie die verre reizen met kinderen aanbiedt. Voor dit onderzoek ben ik opzoek naar ouder die nog niet met hun kinderen buiten Europa op vakantie zijn geweest. Ik zou graag willen weten hoe volgens hen een verre reis met kinderen eruit ziet en wat hun tegenhoudt om een verre reis te maken. Daarbij is het van belang om input van u te mogen ontvangen door middel van deze enquête. Bent u degene die ik zoek of kent u mensen waar ik naar op zoek ben?
Zou u zo vriendelijk willen zijn deze enquête in te invullen of het bericht te delen? Het kost slechts 10 minuten om deze enquête in te vullen en zal volledig anoniem zijn. U kunt slechts eenmaal deelnemen aan de enquête en de resultaten kunt u niet bewerken.

U kunt op de onderstaande link te kopiëren om de Enquête in te vullen:
https://nhtv.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_6AnPbGvts3QIEBf

Als u vragen heeft over de enquête, kunt u een e-mail sturen naar: [email protected]

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.