Vakantie en uitjes

Tango
28-12-2009 om 22:06
Camping belgische kust
Ik zie dat ik niet de enige ben die al aan het rondkijken is voor zomer 2010. Wij willen graag naar de Belgische kust en ik was al even aan het googlen, maar best lastig om iets te vinden.
We zoeken een leuke, niet te massale camping. Animatie is wel leuk, Tangodochter wil graag een playbackshow.
We komen met tent of caravan, daar zijn we nog niet helemaal uit.
Speeltuintjes e.d. is wel belangrijk, zwembad hoeft niet als de zee dichtbij is.
Wie heeft een leuke suggestie?

Puck2
30-12-2009 om 12:40
Deze?
http://delombarde.be/
Wij zijn hier een jaar of 6 geleden geweest en vonden het een prettige camping. De kusttram stopt vlakbij en brengt je in korte tijd langs de hele Belgische kust.

Tango
30-12-2009 om 22:15
Mooi
Ziet er mooi uit deze camping, Puck2. Ik zet hem meteen bij favorieten. Leuk ook die tram vlakbij.
De camping ziet er wel groot uit, maar zo te zien ook voldoende animaties. Ik vrees dat we met onze kinderen (met name Tangodochter) ook niet meer op een kleine camping terecht kunnen. Vinden ze niet leuk meer sinds we afgelopen zomer op camping 't Hemelke in Zuid Limburg stonden.
Iemand anders nog suggesties????

Brent
31-12-2009 om 00:28
Westende en nieuwpoort
Wij gaan enkele keren per jaar naar de vakantiewoningen van kompas in Westende, maar er ligt ook een leuke camping bij: zie onderstaand webadres.
http://www.kompascamping.be/
Nieuwpoort zijn supermooie winkels, maar ken ik de camping niet persoonlijk.
Groetjes Linda

Puck2
31-12-2009 om 12:52
Kompascamping
Kompascamping in Westende is ook een hele mooie camping maar nog veeeeel groter dan de camping die ik tipte. We zijn daar namelijk eerst wezen kijken maar omdat het ons zo massaal overkwam (en het personeel was toen bepaald niet vriendelijk) en de velden er maar ongezellig uitzagen zijn we doorgereden. Volgens mij waren er op de camping ook wel kleinere wat sfeervollere veldjes Tango. Ik had niet het idee dat we op een vreselijk massale camping stonden, maar we waren nog in het voorseizoen.

Tango
01-01-2010 om 21:47
Puck
Goed dat je dit schrijft, want ik was al gaan kijken op de site van Kompascamping en vond het er wel aantrekkelijk uitzien. Inderdaad wel heel groot. Op de foto's ziet het er altijd heel anders uit dan in het echt, dus vind ik meningen van anderen altijd goed om te horen. Te massaal is inderdaad niet wat we zoeken. Die van jou was ook nog goedkoper, dus dat is ook nog boffen.
Ik wacht gewoon nog even af of er meer mensen reageren, we hebben immers nog alle tijd.