Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Faith

Faith

18-07-2011 om 13:33

Camping bij parijs

Hallo,
Met vriend en 3 kids ga ik op vakantie, we denken aan een paar daagjes Parijs in het begin of eind van de vakantie. wie weet een fijne camping niet te ver van Parijs, maar wel enigszins mensvriendelijk? Het liefst natuurlijk zo dat je Zo met de metro Parijs in rijdt, maar dat zal wel niet kunnen. Dank je! Faith

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mari39

mari39

18-07-2011 om 14:15

Ik weet

even niet de namen, maar kijk eens in de digitale gids van Vacansoleil. Die hebben er wel een paar vlakbij parijs, met zwembad enzo. En volgens mij kun je parijs dan heel makkelijk met de trein bereiken.
Ik ben zelf wel eens op een camping in parijs geweest, en dan stap je echt in de metro en bij de eiffeltoren weer uit. Maar dat is geen leuke camping, echt alleen om te slapen. Verder niet.

mari39

mari39

18-07-2011 om 14:19

Namen

zijn le chen gris en club le parc de paris.

Marie

Marie

18-07-2011 om 20:10

Campinglive

Een tijdje terug was er een uitzending van Campinglife over een camping in de buurt van Parijs:
http://www.rtl.nl/reizen/campinglife/bestemmingen/campinglechenegris.xml
succes

Polly Shearman

Polly Shearman

19-07-2011 om 17:45

Le chene gris

zijn weij in mei geweest ( als ik het goed schrijf) van vacansolei. dat was in mei goed te betalen nu zal het wel heel duur zijn. Anyway de plekken zijn zeer klein, echt hutje mutje. Maar als je het als overnachtingsplek gebruikt om parijs te ontdekken is het ideaal!
Bij de receptie van de camping kunnen ze je een adres geven van een winkelcentrum op 20 min rijden, daar kan je de auto gratis parkeren de hele dag, en vandaar kan je zo met de metro parijs is... ideaaaal!

groet, pol

Vic

Vic

20-07-2011 om 21:20

Le chene gris

Naast Le Chene Gris is een treinstation waar een rechtstreekse trein naar Parijs (en Disneyland Parijs) vertrekt. Wij hebben twee jaar geleden een paar dagen een stacaravan gehuurd voor ons bezoek aan Disneyland Parijs. Ik vond het een prima camping. Er is niet veel te doen, maar wij waren toch de hele dag op pad.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.