Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Camping charente-maritime

We willen deze zomer graag naar een camping in de charente-maritime (streek van Ile de Ré, La Rochelle...). Wie kent er een goeie camping, waar ook wat ouders kids leeftijdsgenootjes zullen vinden (12 en 14 jaar) ? Als er enkel peuters zijn, wordt het geen gezellige vakantie, dat weet ik zo al

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sinas

sinas

08-01-2012 om 20:21

Paar jaar geleden

zijn wij naar Seqouia Parc geweest. Erg leuke camping. Heb je eigen kampeermiddel? Zit voor die leeftijd een geweldig zwembad bij!
http://www.sequoiaparc.com/nl/

't wordt saai....

..maar ook Sequoia parc, we zijn er vorig jaar 3 dagen geweest en de kinderen ( toen 9' 13 , 14) vonden het geweldig, het was jammer dat we veel eerder dan gepland terug naar Nederland moesten. Daarom dit jaar nog een keer!

Lisette

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Sequoia parc

Drie jaar geleden geweest in voorseizoen. Erg leuke camping en mooi zwembad (wel heeeeel erg koud toen). Ik vrees voor enorme drukte in het hoogseizoen maar als dat je niet deert, zou ik er zo weer heen gaan. In de directe omgeving is niet echt veel te beleven, maar met de auto kun je toch een hoop kanten op. Dierentuin La Palmyre is bijvoorbeeld erg leuk. Of La Rochelle (mooi sea aquarium!) Royan of iets verder het schattige Talmont.

HOPLA

HOPLA

13-01-2012 om 20:21 Topicstarter

Leuk

Klinkt goed . Is er voldoende animatie op de camping zelf, want ik zie er een beetje tegenop om in mijn eentje overal rond te rijden. Belangrijk is voor de kinderen vooral dat ze vrienden kunnen maken.

sinas

sinas

14-01-2012 om 16:25

Animatie genoeg

soms tot vervelens toe
Mijn kinderen vonden het zwembad al animerend genoeg, dus hebben verder niet veel andere dingen gedaan, maar er is genoeg te doen, dat wel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.