Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

2011

2011

04-04-2011 om 22:15

Camping de leistert

in Roggel (limburg)
wie is er al eens geweest en wil de ervaringen delen.
Wij zijn een gezin met 4 kinderen tussen 17 en 6 jaar. dus zoeken iets met animatie team/ zwembad/ disco oid.
De website ziet er leuk uit, en we gaan zondag maar eens kijken, maar wie kan ons iets meer vertellen over deze camping. (is het bv schoon, netjes, is het eten goed, vriendelijke mensen etc)

dank jullie wel voor de reacties.

2011

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

De leistert

Ja, ik ken de Leistert, want ik woon er in de buurt, en ben er vaak gaan zwemmen en naar de speeltuin geweest. Ook hebben we er een paar keer overnacht; een kennis van ons werkte er die had dat geregelt.
Wat ik weet van de Leistert is niet zo heel erg positief. De laatste jaren zijn er veel klachten over overlast 's nachts. Dat gaat van lawaai tot vernielingen, vechtpartijen en diefstallen. Ook staan er heel veel vaste gasten, er is behoorlijk veel kliekjesvorming.
De speeltuin en de zwembaden zijn ook voor niet-kampeerders toegankelijk, dus mensen uit de omliggende dorpen en het pasgebouwde bungalowpark (ligt langs de camping) maken er ook gebruik van. Vooral in het hoogseizoen is het dus erg druk.
Verder is er wel veel animatie, een jeugdhonk, een restaurant, een plein waar ook diverse aktiviteiten plaatsvinden (overdekt) friture, een buitenzwembad met golfslag, 2 subtropische binnenbaden en een bubbelbad, een grote speeltuin, een vijver en een klein weitje met wat geiten.
Er is ook een fitnessclub, die ligt pal langs de Leistert, maar staat er wel los van. Daar fitnesst dus de lokale bevolking ook. Ook een midget-golfbaan en een manege vlak in de buurt.
Over de staat van het sanitair doen verschillende verhalen de rondte; sommige mensen zijn erg enthousiast dat het zo schoon is, maar het meerendeel klaagt over de rotzooi die er wordt gemaakt, vooral in het hoogseizoen.
Ik raad je aan om eens bij Zoover op deze camping te kijken en daar de reviews te lezen.
Al met al is het best een mooie camping, het ligt er denk ik ook een beetje aan waar je staat. Ik zou je wel aanraden fietsen mee te nemen, want het is een groot gebied, en als je ergens achteraan staat is het een behoorlijk eind lopen naar de voorzieningen.
Veel plezier zondag, als je gaat kijken!

soepstengel

soepstengel

05-04-2011 om 13:12

Aantal jaren geleden

zijn wij er geweest, wij zaten toen in een bungalowtje wat aan de camping grenst zeg maar, het was een afgescheiden gedeelte. Ik vond het daar wel rustig maar op de camping zelf minder. De kinderen vonden het een erg leuke camping, zembad leuk en de dieren, toen was er nog een crossbaantje( weet niet of dat er nu nog is), zelf was ik blij apart te staan

Druk

Ik woon er ook in de buurt en ging er vaker met de kinderen zwemmen. Leuk zwembad maar druk in het hoogseizoen. Is ook een buitenbad bij!
Verder ben je snel in Toverland maar ook in Weert en Roermond. Is wel e.e.a. te doen in de zomer. Iets verder rijden, net over de duitse grens (half uurtje vanuit roggel) ligt Irrland. Entreé is €4,00 en het is er geweldig leuk met maisbad, skelterbaan, hele hoge glijbanen, waterglijbanen, binnen- en buitenspeeltuinen, dieren zoals varkens en paarden etc. Je kunt er BBQ'en omdat er overal BBQ's staan. Dat is echt duits. Eten zelf meenemen maar ook de kolen en aanmaakblokjes.

Fijne vakantie!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.