Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

alleen

alleen

01-02-2010 om 20:32

Camping in drenthe

Wie weet een leuke camping in Drenthe om daar met hemelvaart naar toe te gaan.
We gaan met 6 volwassen en 4 kinderen, waarvan 2 jongens 7 en 10 jaar en 2 meiden 13 en 14 jaar.
bedankt al vast voor de reakties.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
joos

joos

01-02-2010 om 22:52

Westerbergen

in Echten. Wij zijn daar nu een paar keer in een huisje geweest, maar er is ook een camping bij. Die ziet er goed uit. Er is genoeg te doen en mijn kinderen vermaken zich er prima!

Puck

Puck

02-02-2010 om 10:02

Wat voor camping?

Wat voor camping zoek je: een grote camping met veel hoempapa of juist een kleine met weinig poespas.
Camping 't Hout in Bakkeveen is een aanrader voor als je veel faciliteiten voor kinderen wilt (maar misschien meer voor iets jongere kinderen)

Rembrand

Rembrand

02-02-2010 om 13:17

De valkenhof.

Hoi,
Jaren geleden hebben wij met een grote groep kamperende collega's op deze camping gestaan. Erg mooi en verzorgd, en veel mogelijkheden tot uitstapjes in de buurt.
http://www.camping-de-valkenhof.nl/
M.

Marieke

Marieke

03-02-2010 om 21:40

Witterzomer

Witterzomer vlakbij Assen is een ook een aanrader:
www.witterzomer.nl

Suzanne

Suzanne

04-02-2010 om 11:01

Witterzomer

Helemaal eens met Marieke, Witterzomer is erg leuk, vooral ook voor de verschillende leeftijden. Zeker een aanrader!

ijsvogeltje

ijsvogeltje

04-02-2010 om 20:53

Witterzomer: jeugdsentiment

Vele weken en weekenden heb ik vroeger doorgebracht op Witterzomer... Ach, alle jeugdherinneringen komen weer boven! Wij hadden er jaren een seizoensplaats (woonden zelf in de buurt) en brachten er dus heel veel vrije tijd door, ik heb er zelfs mijn zwemdiploma's gehaald en kinderfeestjes gevierd. Wij vonden het als kind geweldig daar!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.