Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
09-01-2011 om 00:06
Ik ben nu voor de zoveelste avond aan het zoeken maar kom er niet uit. Hopelijk heeft iemand voor mij de gouden tip. Ik zit te denken aan ongeveer 600 km vanaf Utrecht. Ik zou eventueel wel verder kunnen maar moet dan iets van een overnachting regelen en ik weet niet of ik dat zie zitten met de kinderen.
Ik zoek een kleine camping, leuk voor basisschoolleeftijd én voor puber. Aan een rivier, als het kan ook met zwembad. Als er activiteiten zijn bij te boeken in de vorm van kanoeen oid of fossielen zijn te vinden is het echt geweldig. Ik hou niet van 'open' campings, de meeste campings aan een meer vind ik te weinig begroeid. Vorig jaar ben ik op Plan d'Eau in de Ardeche geweest. Helemaal leuk maar wel erg ver rijden.
Ik heb geen idee in welke regio ik het moet zoeken en wat zijn er dan veel campings . Wie weet een leuk gebied cq camping?
09-01-2011 om 14:50
Zoeken in het archief hier
en dan zoeken in de regio waar je wil zitten op 600 km van Utrecht.